<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Agenda

Annonsørinnhold

Annonsørinnhold

Slik sikrer Nordea leadsene sine

Når giganten Nordea tar strategiske valg som gjelder sine viktigste verdier; kundene - er treffprosenten avgjørende.

Mens Nordea jobber i tospann med kundene, oppstår det ofte ukjente eller nye behov for kundens del. Leads fra kunder som ønsker å benytte en eiendomsmegler må inn i et solid og sikkert system. Da er kvaliteten og funksjonene til det systemet avgjørende. 

Vi må ha et system som fungerer optimalt for kundene, og som sikrer alle GDPR-vedtekter, sier Per Øivind Fuhr i Nordea.

Systemet Nordea har valgt og benytter seg av med stor suksess, er Proxima Code.

- Vi har årelang erfaring med systemet og opplever hvor oversiktlig det er å ha samlet alt på ett sted. Kundeflyten er 100% kvalitetssikret, samtidig som alle GDPR-vedtekter følges, sier Fuhr.

De fleste av Nordeas eksterne samarbeidspartnere benytter systemet, og selvsagt har alle ansatte hos Nordea tilgang.

- Derfor finner vi raskt oversikt og rapporter, for alt fra boliglån til sparing, forteller Fuhr og legger til:

- Jeg prater mye med Proxima Code om hvordan brukeropplevelsen kan utvikles, mens ekspertene hos oss tar seg av gjennomføringen på det tekniske plan.

Les mer om Proxima Code og deres løsninger

Kontinuerlig utvikling

Som ansvarlig, og nå en godt vant bruker av systemet, har Fuhr gjort seg opp en del meninger, både styrker og svakheter:

- Proxima Code har et bra brukergrensesnitt. Det er noen hos oss som ønsker at systemet blir mer lettvint og med et mer moderne utseende, men til vår bruk er det mer enn godt nok. Heldigvis er det slik at plattformen stadig utvikles, oppgraderes og oppdateres. De er også uhyre raske til å respondere når jeg kontakter dem for å få hjelp.

Fuhr påpeker at systemet ikke er gratis, men det sparer oss for ekstremt mye tid. Vi har ikke folk eller ressurser til å drifte og utvikle noe slikt selv, så brukskostnadene forsvares.

ROI

Andreas Kavlie-Borge, daglig leder for Proxima Code, er glad for å høre at Nordea opplever investeringen i systemet som veldig lønnsom.

Andreas Kavlie-Borge

- Dette handler om ROI og de forskjellige avtalene vi inngår. En stor avtale med oss gir større inntjening, sier han, og utdyper hvorfor Nordea sitter med en solid service-følelse:

- Vi har in-house utviklere som er involvert i kundene på daglig basis. Proxima Code er fleksible og for oss er det kjempeviktig å være gode på akkurat det. Og etter at vi flyttet løsningen fra on-prem til cloud, kom det en stor fleksibilitet som gjorde det lettere å utvikle og tilpasse løsninger til kundene.

Alle GDPR-vedtekter blir også fulgt til punkt og prikke, for eksempel når Nordea skal innhente samtykke fra en kunde som skal kontaktes av en eiendomsmegler.

- Når Nordea innhenter samtykke så skjer det via en SMS kunden godkjenner juridisk, først da kan Nordea begynne å jobbe med kunden, forteller Kavlie-Borge.

Les mer om Proxima Code og deres løsninger

Annonsørinnhold