Offshore

Guuz
21.04.2021 kl 12:59 2135

Den som visste det. Men det er stille om dagen og det gjør vondt for oss alle. Jeg sitter også med en betydelig andel aksjer her, og syns heller ikke det er noe gøy å se penga forsvinne sakte men sikkert. MEN sånn er børs folkens. Det er ikke alltid full fest, men man må aldri glemme hvorfor man kjøpte en aksje. Jeg har kjøpt Mseis fordi selskapet er bunnsolid! De har snudd skuta totalt, og vi har to fantastisk dyktige ledere på toppen her. Det fundamentale vinner alltid!

Hvorfor går så aksjen ned nå? Vel jeg tror den er shortet. Det sitter en eller flere aktører å presser den ned på lavt volum noe som er ganske normalt når aksjer opplever lav omsetning, men dette er midlertidig. Den vil snu. Når det skjer det vet vi ikke, men man blir fort sittende med skjegget i postkassen den dagen den gjør det. Vi nærmer oss Q1 og hvem vet hva som skjer ifb med det. Hold ut og kjøp mer.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.