Farma

OceanQ
20.06.2021 kl 23:06 4385

Som tidligere nevnt allokerte jeg alt av midler over på BGBIO i perioden juni 20'- januar 21'. I etterkant har kursen dalt, og flere ganger har jeg både ønsket å selge for å unngå risiko, men også blitt fristet til å kjøpe mer siden kursen etter min mening har vært latterlig lav. Men siden tvilen har vært til stede i begge alternativ, har jeg sittet stille. Mennesker gjør som regel feil ved å handle på impuls eller panikk.

Nå har det imidlertid dannet seg en ro igjen over investeringen, og jeg er trygg på at kursen vil komme på et nivå langt over ath i løpet kort tid, som for mitt vedkommende betyr 1-2 år. Da vil det definitivt ha vært et klokt valg å forholde seg stille. Den kommende uken kommer jeg til å handle et relativt stort antall aksjer fordelt utover man-fredag. Da øker jeg beholdningen med ca.40% og snitter endel ned fra 28,8.

Vil til slutt si at tillitten til ledelsen er 100% inntakt, etter noe tvil da alle endringene på hjemmesiden i april resulterte i et hav av dristige spekulasjoner, men som tydeligvis bare var små rettelser av de ansvarlige. Rett og slett tragikomisk, og heldigvis lot jeg meg ikke friste.Når det gjelder YNGLING, må jeg bare si det er veldig skuffende hvor stille det har vært.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.