Handel

Spartan
10.08.2021 kl 09:02 742

Tja…jeg tror egentlig ikke det blir noe krakk. Delvis fordi det er mange som frykter det. Har dog 10-15% av beholdningen i cash, dersom det skulle bli gode kjøp i september. Håper oljeprisen faller slik at jeg kan få bedre inngang i olje.

Ellers…jeg ser jo at de som har ropt høyere om krakk, som deg Frodon, og Diamantfuglen, har tatt veldig feil hva angår andre aksjer. Tenk dem som lyttet til deg og gikk glipp av stigning i MPCC. (Hode-skulder formasjon, jaja…) Eller som satset på AKH, AOW, ACC….de har store papirlapp. Eller fuglen, som brente alle pengene i NAS, før resten ble satt inn i BORR.

Det virker for meg som om det lønner seg å handle i solide selskap som har overskudd over lang tid, og en sikker fremtid. Kjøpe mer ved kurskorreksjoner, ikke selge. Kjøper man imidlertid selskap uten overskudd og med stor risiko, før et krakk kommer, er det en annen sak. Da sitter man jo med dårlige opsjoner; kutte tapene, eller bli med videre ned før det (kanskje) snur.

PS! Har både BORR og AKH, men en svært liten del av porteføljen. Blir nok med videre ned..,

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.