Farma

Hodeskudd
28.02.2019 kl 14:48 6264

Poenget mitt vedrørende de 40 ansatte eller 35-36 om du vil som jobber opp imot kunder må rekke å selge scope/cysview i sammarbeid med karl storz. Kunne like gjerne vært 400 selgere på dette tidspunktet. Vi vil ikke se resultatet av arbeidet demmers over natten. Det vil ta 10-16mnder fra en selger blir ansatt til vi ser resultatet av arbeldet de gjør. For alt vi vet når de ut til mange senter og sykehus i år, det vil vi se på kvartalsrapportene i 2h19 og i 2020. Synes DS forklarte dette greit på q4 og har ikke noen grunn til å tvile på han enda.

Enig i kommentarer vedrørende at DS har bare å vinne på å få skjelleter ut av skapet samt vise en nykter holdning. Større muligheter for positive overraskelser iløpet av 2020.

Det med guidingen er jo at den fortsatt stort sett går på rigide scopes. Sykehus ville vell vente på "the golden key" før de vurderte flexiscope. Så regner med endel sykehus har det på agendaen nå og det vil "overraske" ila 2020. Tviler på at det skal gå så mye raskere å gå til anskaffelse av flexiscope enn rigide scopes.

Vil prøve å holde forventningene mine litt lavere enn tidligere for så å bli positivt overrasket.

Har heldigvis en jobb jeg trives i så skal klare å holde ut en 5-10 år til.

Vil heller være i et solid selskap enn et som bare er en brøkdel av hva det kunne vært.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.