Grønne aksjer

Slettet bruker
04.04.2022 kl 17:24 4323

Frodon, godt å se deg gi ett svar.

Jeg kan starte med at jeg sitter, og har i dag økt med 10k aksjer.
Mitt bett er at det kommer news snart, og velger å heller sitte i evnentuell kortsiktig minus, men ha aksjene inne, uten preoerder i salg. De ble slettet i dag tidlig.
Tanken er å få med meg oppturen en god nyhet kan gi, og selge noen timer inn i den nyheten.

Angående det tenkniske har vi veldig lik måte å vurdere dette på, og fint at du tar med alle parametrene jeg også liker å ha med. Dette er helt noe annet enn tuller man ser hos H i andre tråder, hvor alt det viktige er luket bort.
Bryr meg ikke så mye om det tekniske negative her, og blir lett med ned noen kroner - da jeg anser gode nyheter som bankers denne mnd.

Doblingskandidat ja, men om den holder seg doblet fra 48 vet jeg ikke, fort gjort at det går noe nedover igjen basert på fremgang, børsklima etc.

Spennende tider blir det.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.