Grønne aksjer

Frodon
04.04.2022 kl 17:56 4330

Nå sitter jeg med 3 aksjer som kan komme med store nyheter vs mcap i april, Phly, BCS og Zena. Hvis en eller to av de treffer, er det verdt risikoen ved å sitte med aksjene selv om jeg går i minus 😊 Hvis jeg skal ta en kalkulert råsjans, hvis BCS faller under 200 dagers glid snitt, tipper jeg aksjen er oversolgt hvis den faller til kr 44 området. Da kan det være et fint sted å doble/triple aksje beholdningen 😉 Men utgangspunktet mitt er at aksjen stiger på forventning om kontrakt i april…og dukker det opp kjøp fra Spetalen/Saga Pure er det bare å kaste inn mye mer cash her. Forøvrig er jeg aksjonær i Saga Pure også, så eksponert direkte og indirekte i BCS. Spetalen er som regel flinkere på innganger og utganger i aksjene 😅
Redigert 04.04.2022 kl 17:56

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.