Grønne aksjer

Molbre
05.04.2022 kl 10:59 3991

Ser at de på andre lenker på forumet snakker om Sagmo sitt besøk til Dusseldorf. Med historikken til ceo angående å holde tidsfrister så renner vel denne og ut i sanden og vi får ikke en begrunnelse( knapt fått oppdateringer på noen av de mange LOI`ene). CEO og BCS har vært dyktig på levere på det tekniske, men resten står til stryk spør du meg og tilliten blir mindre dag for dag! Så får jeg vel beskjed om at hvis jeg er så utålmodig så må jeg selge, ikke gjort og kommer ikke til å gjøre det av ren stahet, så får en se om dette er smart, akkurat for øyeblikket så ser det ikke sånn ut! Berømmer de som holder motet oppe og prøver å finne halmstrå som en kan klamre seg fast til, men realiteten er null avtaler og null oppdateringer på LOI`er. Regner med at hvis CEO hadde noe nært forestående så hadde han ikke klart å holde tett og kursen hadde ikke vært der den er nå, baserer dette på alle uttalelsene i media tidligere!

Selv om de store fortsatt sitter rolig i båten vil ikke det si at de er fornøyd med utviklingen til selskapet selv om enkelte påpeker dette, tror nok de som var med på emisjonen ble forespeilet noe mer enn det som selskapet har klart til nå!
Redigert 05.04.2022 kl 11:45

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.