Grønne aksjer

Slettet bruker
05.04.2022 kl 11:47 3936

Londonmannen skriver:
Det jeg ikke interessere meg for er hva anonyme personer på FA forum påstår de kjøper seg inn på og hvilke nivå de selger. Det er noe enhver skribent her inne kan bløffe om og gir nada zero i verdi til andre, all den tid det foregår som backtrading.

Ingolven svarer:
Imponerende å se at misunnelsen din, og frustrasjonen har fått min trading til å skrive slikt møl.

Jeg har fortalt inn, utganger som regen i forkant av kjøp. Alle som vil har kunne lest hvor jeg ligger i ordrebok på kjøp og salg. Jeg har sagt hvor mye som ligger i iceberg, og man har kunnet verifisere antall aksjer når icebergen er gjennomført.

Tenk at andres inntjening kan plage andre såpass at man faller for fristelsen å kalle dette backtrading. Rystet over radioman.

I dag kjøpte jeg 4500 stk nye aksjer 48-47,50.
Har nå ganske røde tall i kroner og ører, da jeg startet å akkumulere på 50 og nedover.

Men gode nyheter skal sende denne i 100 sier the radioman, så da ligger ingen ordrer på salg, dvs 50% på 80,- kroner bare for sikkerhets skyld 🤑🤑🤑🤑🤑

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.