Sjømat ‑ fiskeri og oppdrett

milk
06.06.2022 kl 19:23 1514

Priser på 100 nok vil bli normalen fremover.. Jeg har vert med i bransjen i flere tiår.. Jeg har sett profiler komme og gå på dette forumet :-D Inflasjon å økende kjøpekraft tilsier at vi vil ha en sterk pris på sjømat.. Jordbruks produkter vil stige signifikant!! Tilbuds siden for sjømat er fallende.. Landbasert vil bli rammet mye mer en markedet skjønner. Alle landbaserte er på "etterskudd" De har kun fokus på emisjon og kapitalutvidelse!! Et håpløst kasus som mange faller for. Landbaserte trenger ikke å betale for konsesjoner. Staten har lurt mange opp i stry i så måte. Minner meg litt om gullalderen i Klondyke, hvor alle skulle bli rike.. Vel vel. Vi går for de som kan oppdrett, SALM bla... :-D

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.