Sjømat ‑ fiskeri og oppdrett

Bennyfyfasan
07.06.2022 kl 23:07 1864

Nå gidder ikke jeg sammenligne årene bakover for alle oppdrettsselskapene - feks tilbake til 2017. Det sier meg lite eller ingenting, men....

Det har skjedd ting i det korte bilde - LSG innfridde ikke forventningene. Det vil de neppe gjøre for Q2 heller, men det som har skjedd samtidig er at både laksepriser og hvitfisk er betalt LANGT over normalen. Den frie kontantstrømmen - som du nå fokuserer på kommer til å bli langt over forventninger, og da er det best å være i det selskapet som har skuffet - og blitt straffet. LSG reiser seg igjen, og nesten 90kr tror jeg vi vil se iløpet av 3-6mnd. Det er nesten 30% avkastning

Det er lurt å kjøpe over noen dager når man skal investere den typen beløp jeg skal ha inn i laks igjen. Det er helt vanlig når man ønsker å sikre seg en gjennomsnittspris. Slik sikrer jeg også gevinst - ikke alt på en gang.

Vent å se Milk\Mofs....
Redigert 07.06.2022 kl 23:07

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.