Sjømat ‑ fiskeri og oppdrett
Bennyfyfasan
09.06.2022 kl 22:06
1404
milk skrevInnlegget er slettet
Du lyver om du sier du kjøpte GSF på 70kr. Vi har hatt for mange trefninger til det - hvor du har rakket ned på GSF. Finn en post som ikke er redigert som du sier du kjøpte på 70kr....aldri i verden! Så sent som april 21....Du har urent trav her.
Godt å vite når man ellers ser hva du skriver. Hva annet lyver du om?
----------------------------------------
milk
23.01.2022 kl 06:37
8777
Jeg har ikke endret mening ang styret. Jeg er sterkt kritisk til deler av det sittende styret. Jeg har kun vurdert å gå inn i GSF. Er slett ikke sikker.... Jeg synes du burde være mer ydmyk. Du som har hausset og prøvd å lurt aksjonærer helt siden GSF lå på 140 Kr!!!!
---------------------------
Bennyfyfasan
23.01.2022 kl 13:50
8598
milk skrev
Jeg har ikke endret mening ang styret. Jeg er sterkt kritisk til deler av det sittende styret. Jeg h..
Jeg har gått inn og ut av GSF og andre aksjer - og vært ærlig på det. Den dyreste GSF aksjen jeg har eid er 110kr. Jeg har ikke annet enn vært ærlig om mine disposisjoner - og truffet rimelig bra på kjøpsanbefalinger det siste 1,5 årene. Jeg har anbefalt kjøp på de siste bunnene - og det har jeg selv tjent sykt på. GSF er ikke en aksje man sitter i, man følger syklusene. Den diskusjonen har vi hatt før!
Jeg er heller ikke positiv til mer enn 1-2 stk i gsf styret - men nå er det positive ting på gang igjen, og da skal man eie den i en PERIODE.
Godt å vite når man ellers ser hva du skriver. Hva annet lyver du om?
----------------------------------------
milk
23.01.2022 kl 06:37
8777
Jeg har ikke endret mening ang styret. Jeg er sterkt kritisk til deler av det sittende styret. Jeg har kun vurdert å gå inn i GSF. Er slett ikke sikker.... Jeg synes du burde være mer ydmyk. Du som har hausset og prøvd å lurt aksjonærer helt siden GSF lå på 140 Kr!!!!
---------------------------
Bennyfyfasan
23.01.2022 kl 13:50
8598
milk skrev
Jeg har ikke endret mening ang styret. Jeg er sterkt kritisk til deler av det sittende styret. Jeg h..
Jeg har gått inn og ut av GSF og andre aksjer - og vært ærlig på det. Den dyreste GSF aksjen jeg har eid er 110kr. Jeg har ikke annet enn vært ærlig om mine disposisjoner - og truffet rimelig bra på kjøpsanbefalinger det siste 1,5 årene. Jeg har anbefalt kjøp på de siste bunnene - og det har jeg selv tjent sykt på. GSF er ikke en aksje man sitter i, man følger syklusene. Den diskusjonen har vi hatt før!
Jeg er heller ikke positiv til mer enn 1-2 stk i gsf styret - men nå er det positive ting på gang igjen, og da skal man eie den i en PERIODE.
Redigert 11.06.2022 kl 14:20
Rapportér innlegg
Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.