Sjømat ‑ fiskeri og oppdrett

Bennyfyfasan
10.06.2022 kl 00:20 1476

Jeg hadde ikke flaks. Jeg fulgte caset med GSF lenge - og argumenterte godt for det. Jeg fikk tyn og sto på mitt. Gikk inn og ut og var åpen om det NÅR jeg gjorde det - og det har jeg vært nå og som jeg er ute av GSF.

Jeg hadde ganske mye innsideinfo i GSF. Milk/du gjorde narr av det, men det bryr jeg meg lite om. Jeg vet prisene tidlig i uka for uka etter siden jeg har gode kontakter i flere selskap som selger laks i midtuka. Jeg følger årshjulet med mine investeringer i sykliske næringer - og egentlig bør jeg ikke eie laks nå, men dette er et spesielt år.

Jeg er ca i break even med dagens kurs i LSG. I morgen er jeg i pluss. Jeg tror ikke jeg selger, og jeg kjøper ikke mer før den går ned mot 65kr - om den gjør det.

Jeg regner på selspkapsverdier, men problemet med det er at vi ikke vet om fremtiden. Det er der de som lykkes skilles fra de som ikke lykkes i like stor grad med å forrente pengene. Det gjelder å finne en stygg andunge man har tro på. Jeg tror det snur i LSG, og jeg tror det har snudd ganske mye allerede. Tiden vil vise om det er nok til at du får multipliern til å gå opp ;-)

PS: Akkurat som i Milk profilen forteller du meg hvem jeg er og hvordan jeg investerer. Prater nedlatende om hvordan jeg lykkes....med ord som flaks etc. Det er så lett å gjennomskue :-)

Jeg har 2,5X pengene i GOGL også. Det var også flaks? Går litt gal vei nå, men er fortsatt på 2,5X....bare flaks.....

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.