Grønne aksjer
Reptilast
10.06.2022 kl 11:47
1925
Olin skrev Hvilke løgner mener du har blitt servert?
Jeg skal starte en tråd om akkurat det. Det er egentlig for skarpt å si det løgner:-) men grenseland til det kan man si. Bare nevn en ting fra en børsmelding : « 4 linjer var identiske». Med det ville selskapet skape inntrykk at når skulle hele fabrikken opp og gå snart. Men sannhet er lang fra
Det mest berømte utsagn selskapet kom med var det» soon POC, very soon, in the end of the year. Det var vanskelig å si at de løgn. Det erkjenner jeg men « pynter brudden før emisjon» kanskje er innafor
Så sorry Quantafuel for at jeg skrev at dere lygver. Jeg skal starte tråden der jeg skal samle de merkelige utsagnene og hendelse dere har servert marked de siste to år, og selvfølgelig på den tråden skal ikke stå at dere lygver
Det mest berømte utsagn selskapet kom med var det» soon POC, very soon, in the end of the year. Det var vanskelig å si at de løgn. Det erkjenner jeg men « pynter brudden før emisjon» kanskje er innafor
Så sorry Quantafuel for at jeg skrev at dere lygver. Jeg skal starte tråden der jeg skal samle de merkelige utsagnene og hendelse dere har servert marked de siste to år, og selvfølgelig på den tråden skal ikke stå at dere lygver
Rapportér innlegg
Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.