Grønne aksjer
rischioso
10.06.2022 kl 13:56
1801
Utfordringen ligger i at nedsiden ved en skuffende utsettelsesmelding relatert til innfasingen av linje 3 er større enn oppsiden ved en bekreftelse på innfasingen nettopp fordi selskapet ikke gir løpende oppdateringer på stabilitet/oppetid og volum. Mao, de fjerner kurskatalysatoren også her som de gjorde med PoC. Selskapet viser gang på gang at de har 0 - NULL markedsforståelse og de som blir straffet er vi som aksjonærer.
Jeg har gamblet såpass mange ganger på at de leverer som lovet og har i de fleste tilfeller blitt skuffet og dermed tapt og av samme grunn vil jeg heller avvente denne gangen med å akkumulere og spesielt siden de ennå ikke har kommet med en produksjonsoppdatering som bekrefter at produksjonen går som forventet så betyr jo også innfasing av en ny linje langt mindre enn om en slik bekreftelse forelå for det utgjør jo ingen forskjell om det er 2 eller 3 linjer som ikke produserer som forventet - en legitim usikkerhet selskapet selv legger opp til at markedet kan spinne videre på ...
Jeg har gamblet såpass mange ganger på at de leverer som lovet og har i de fleste tilfeller blitt skuffet og dermed tapt og av samme grunn vil jeg heller avvente denne gangen med å akkumulere og spesielt siden de ennå ikke har kommet med en produksjonsoppdatering som bekrefter at produksjonen går som forventet så betyr jo også innfasing av en ny linje langt mindre enn om en slik bekreftelse forelå for det utgjør jo ingen forskjell om det er 2 eller 3 linjer som ikke produserer som forventet - en legitim usikkerhet selskapet selv legger opp til at markedet kan spinne videre på ...
Redigert 10.06.2022 kl 14:04
Rapportér innlegg
Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.