Grønne aksjer

coccoman
18.06.2022 kl 23:56 3495

Gork, TA - formasjonen er brutt ved nye tekniske signaler av motsatt fortegn. SHS - formasjonen var jo omtrent fullendt og støtten rundt 30 holdt.
Hvis du sjekker lenger opp i tråden Hammers 05.05.2022 kl 00:55 ved kurs over 40 kroner

"Hvis folk fortsatt ikke har forstått virkeligheten i BCS; Kom dere UT!
https://www.tradingview.com/x/LEkX5Js2/
Ila kort tid har følgende skjedd:
- En hode/skulder har gitt salgssignal. Teknisk potensiale ned på 20-tallet + trolig langt mer (ref hovedinnlegg).
- CEO har fratrådt
- Etter bruddet på halslinja (den horisontale) kom det i dag også brudd på den lille formasjonen like under.
- Hele caset er PILL RÅTTENT.
Vi snakker om en HEFTIG utvikling ila kort tid.

Det tror i hvert fall jeg.
PS; Breaking news av det ene eller andre slaget kan selvsagt raskt rokke ved dette. "

Dette er etter min mening meget god prediksjon over hva som skjedde! Og legg merke til siste linje om breaking news! Det skjedde sist torsdag ca kl 14! Og betyr FORMASJON BRUTT!!!!

Ber om respekt, tekna skjerpings! Vi er alle her på forumet for å lære og få informasjon. TA er et fagområde jeg som fundamentalist har fått respekt for, kunnskap om støttenuvivåer er veldig nyttig i forståesen av hvodan aksjekurser beveger seg for så å stoppe opp. Hammers traff blink i april, det må respekteres!

Hau, hau
Redigert 19.06.2022 kl 00:02

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.