Grønne aksjer

Hammers
19.06.2022 kl 00:45 8058

Så, så, Karbon.......ikke ta sorgene på forskudd.
Jeg skal nok lett klare å holde liv i informasjonsflyten - når det er noe å melde om.

Drittslenging har jeg levd med på forumet i sikkert 20 år. Du skulle bare sett hvordan det var for 20 år siden.
Et åpent forum uten innloggingsrutiner i det hele tatt. Bare å velge seg et nick.

Husker da jeg advarte mot NSG (Norske Skog) og et knapt år senere mot det norske folks superyndling; REC.
Da ble jeg kjapt tillagt de fleste sykdommer og diagnoser som er å oppdrive i legenes oppslagsverk.
Til slutt; JEG begynte å spikre opp laurbærkranser på vest-veggen, mens NSG konket og REC ble pulverisert.

Når folk leser om mine tekniske vurderinger tror de gjerne at dette er personlig sak rettet mot dem selv. De skal hevne seg.
TA dreier seg for min del kun om å utøve et FAG jeg er "ganske flink på".
Drittslengingen og kveruleringen i VOW er trolig "hevn" for div TA-vurderinger jeg har levert i ulike selskaper de siste 3 årene.

JEG har uansett ikke tenkt å vifte med hvitt flagg selv om jeg i kveld valgte å stenge denne tråden.
Grunnen var at det begynte å balle på seg med gjentagende mas om et innlegg jeg skrev for et par år siden.
Dette SELV om jeg høflig forklarte sammenhengen tidligere i dag. De gir seg bare ikke.
Slikt har jeg vært gjennom tidligere. Uvesentligheter som gjerne skal kveruleres om hele natta - HVIS man svarer.

PERSONLIG synes jeg det er UTROLIG SVAKT og TRIST at SO Haugen og gjengen hans fortsatt tillater mobbing på forumet.
Sannheten er vel at de selv står maktesløs. For; sletter de ETT nick skaper den samme aktøren kjapt 2 nye.
En evig runddans - på et forum som er 100% UTEN sikkerhetsmekanismer, selv om "redaksjonen" tror (nå TRODDE?) at alt ER 100% sikkert.

Jeg har selv gitt SOH oppskriften på hvordan man kan omgå det de selv trodde var sikkert.
Jeg hadde selv 2 nicks. Mitt 2. kun for demonstrasjonens og bevisets skyld.
Det er nå slettet av Admin etter at jeg fortalte om det. Selvsagt helt greit for min del.

I følge Haugen jobbes det nå med nye rutiner for registrering av brukere.
Håp i hengende snøre!
Redigert 19.06.2022 kl 01:17

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.