Transport, bil og fly

hill
01.07.2022 kl 00:23 2570

Registrerer at du er svært aktiv på FLYR-trådene, samtidig som du avslører at du er en trader.
Da er det forståelig at du hele tiden holder en negativ tone, med tanke på å ønske kursen ned, for eventuellt å dekke inn shorten, eller å få en enda billigere inngang.
Ellers er det tydelig at du tidligere, kan ha hatt dårlige erfaringer med daglige ledere, siden du ikke tror på lederne i dette selskapet heller.

Er tydelig at du også har kjennskap til flybransjen og til gjeldende regelverk.
Er noe sant i det du skriver angående krav (ESA) til de posisjoner som må dekkes og antall fly dette kan deles på.
Angående vanlig vedlikehold/rengjøring, er det nok, i stor utstrekning, stk. pris som er gjeldene.
Flyr har en ganske ny flåte, så det vil ta en del tid før de langsiktige vedlikeholdkostnadene vil dukker opp i regskapet.

Er ellers direkte tull det du skriver om FLYR sin oppstart. Koronaen kom like ubeleilig på FLYR, som på alle de andre flyselskapene og med tilsvarende konsekvenser som traff hele bransjen, noe selskapene fortsatt sliter med.
Nå kommer en tid, hvor "alle" skal ut og reise igjen og kanskje enda mer enn før pandemien.
Er det som er er det spennende idag og i tiden fremover.

Det er nå en del tid siden Bråtenfamilien var inne i flybransjen, men dagens leder fikk denne inn med morsmelken.
Tror du skal tenke litt på hvorfor dagens styreleder valgte å satse familiearven nettopp på denne bransjen,
når det er så mange andre bransjer å investere i.
Lurte selv litt på dette, helt til jeg leste investorsiden deres:

https://flyr.com/investor
Redigert 01.07.2022 kl 00:32

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.