Grønne aksjer

drapper12
04.07.2022 kl 15:45 14805

tror ikke dere som kritiserer innlegget mitt helt har skjønt poenget. Ja, superbra at prisene er høyere nå enn de var for 1 år sia. Er ikke det poenget er. Det er ren tilfeldighet og pga. markedet i sin helhet. Ikke pga REC. REC MÅ holde sitt ord! De kan ikke love noe også ignorere det og dere aksjonærer bare godtar det fordi dere er helt forelska i aksjen. Er jo en grunn til at gjenåpnings dato er bekrefta og kursen falt nesten til 14kr. Ja frykt i markedet og alt det dere, men sannheten er at hvis dette er gratis penger så hadde alle de store også lasta opp. Fonds har nettosolgt hvis du ser på kjøp / salg de siste dagene.

jeg trur det er gratis penger i lengden. men markedet har null tillit til ledelsen. som aksjonærer betyr vår mening noe. hanwha eller aker i deres tid skal ikke styre hele jævla selskapet med 1/3. Er ikke sånn det funker. To ukjente styremedlemmer fra tyskland. Hvorfor samler ikke vi små aksjonærer oss og krever at en av oss får plass i styret?

Ikke aksepter at et selskap lover noe også leverer de ikke. May lovte oss å kommunisere mer fremover. Jeg kjøper ikke at tilbudet tar tid fordi hanwha forhandler med g14 og sila. De har fått off-take på 100% og da skal de forholde seg til den som kan betale best og fortest mulig for mest mulig kapasitet. Ellers skulle de ikke ha meldt åpning!! Så kan de heller forhandle med g14 og sila om ekspansjon!

håper at selskapet gjør opp for all driten vi har gått gjennom!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.