Grønne aksjer
05.08.2022 kl 07:13
5149
At demokratene har kommer frem til en felles avtale om IRA med både Sinema og Manchin som har hele SEMA inkludert er en GAME CHANGER for RECSI. For en spennende dag, helg og neste par uker dette blir frem mot Q2 og etter Q2. Med SEMA stemt igjennom så vil det bli kamp om ledige næringsarealer for å utvide solar produksjonskapasitet i USA. Da blir det nok svært så enkelt for Moses Lake å stemme igjennom omregulering av tomten som REC ønsker seg for "Project Riser", dette lille prosjektet med 2500 ansatte for wafer/ingot produksjon.
Alt går veien for REC, pluss litt til. Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at vi skulle være her vi er nå for en tid tilbake. Vi har Hanwha i ryggen som har drevet alle ledd innen solar tidligere, inkludert wafer produksjon I Asia.
Gleder meg til fortsettelsen!
Alt går veien for REC, pluss litt til. Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at vi skulle være her vi er nå for en tid tilbake. Vi har Hanwha i ryggen som har drevet alle ledd innen solar tidligere, inkludert wafer produksjon I Asia.
Gleder meg til fortsettelsen!
Rapportér innlegg
Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.