Farma

JosefK
09.09.2022 kl 13:51 4528

Var det ingen her som fikk goosebumps av

-RNA polymeraser
-RNA capping ensymer
-Pyrophosphataser
-RNAse inhibitors
-2.0 methyltransferaser
-andre ensymer

???
Som sammen med SAN kommer til å utgjøre therapeutics segmentet i et marked som utgjør 348 milliarder USD og vokser med 13 % årlig ?

Fra før så har vi hatt det helt klart at TAQ polymeraser og revers transkriptaser vil komplettere tools segmentet som er et marked på 17,4 milliarder USD som vokser 11% årlig.

Hadde AZT vært lifecare så hadde forumet vært oversvømmet av fantasifulle tråder om hvor stort dette blir. AZT er ikke lifecare, men innen lifecare har solgt ett eneste produkt så er vi vel etablert innen RNA therapeutics.

Jeg vet ikke men min imaginære omsetningskalkulator blinker imot meg med over en milliard omsetning innen fem år. Jeg har sagt det før og jeg mener det.

AZT er et verdensklasse ensymselskap om jethro får fortsette å gjøre det han kan best. Problemet er vel egentlig at jethro er litt beskjeden 🤓

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.