Farma

bj111
16.09.2022 kl 01:16 6205

Har og opprettet ny ASK. Har ikke avsluttet den gamle men det gjenstår å selge fond som står på den ASK konto med nano tap. Tror jeg skal ha to en for fond og en for aksjer for irriterende å måtte selge fondene men tapet er såpass at jeg må få med meg det skattefradraget.
Farma i utviklingsfasen er skummelt og NANOV ser ut som det har vært svindel.
AZT har jeg mye av men de tjener penger.
OBSERV har jeg litt av.
Ingen i risikoklasse NANOV og tror ikke jeg vil ha noe slikt igjen for går ikke å stole på det emisjon selskapene melder av resultater. Man kan selvsagt være sur på de som hausser men de har faktisk i stor grad forholdt seg til det selskapet har meldt og på bakgrunn av det blitt optimistiske.

Det beste er nok om selskapet går konkurs og at det blir mye vanskeligere for lignende selskaper å hente penger i fremtiden. En straffesak kan man glemme men det hadde faktisk vært helt fantastisk om det som har skjedd her endte i retten.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.