IKT og Tech

Storebetong
16.09.2022 kl 16:44 3241

Jeg tror på ingen måte at markedet ikke fikk med seg denne ordren. Hyggelig med en liten børsmeldt ordre over minimumsgrensen på 10 mill, men ordren i seg selv gir ingen grunn til kursløft. Vi venter på større og mer spennende saker som jeg tror kommer:)

I et meget ruglete marked klarer aksjen seg rimelig greit og vi får bare godta nivåene vi er på (jeg fikk ikke på 18,48 i dag og la meg ned på 18,40...:). Om aksjen holder seg rundt kr 18-19 fram til Q3 som kommer 26.10.2022 uten nyheter av stor betydning synes jeg det er ok. Omsetning og EBITDA i Q3 blir meget spennende og på omsetning spesielt tror jeg markedet kan bli positivt overrasket - i så fall fjerde fine kvartal på rad. Jeg håper vi som utgjør konsensus her på tråden fortsetter å treffe mindre dårlig enn sist på tallene.

For øvrig kastet jeg loddet mitt i NANO midt på dagen i dag med 46% tap. I følge de som "skal ha greie på det" er den store oppsiden visstnok ikke sannsynlig lenger. Forventet tilbakebetalingsprosent i Lotto er 50% så vidt meg bekjent, så jeg er fornøyd med innsatsen, for jeg var klar for 100% tap.
Jeg vekter dog litt opp i mitt andre lodd BAWAT, som jeg har tro på, selv om risiko er meget høy.

God helg til alle Strongere:)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.