Farma

rufus01
20.09.2022 kl 17:35 1836

Ja man kan jo velge hvilke briller man bruker, alt etter hvilken posisjon man har eller ikke har. At Zetterlund uttaler seg om hvem som selger, noe som er offentlig informasjon er i min verden ikke kritikkverdig. At styremedlemmer selger er heller ikke kritikkverdig slik jeg ser det, det er selvfølgelig ikke ønskelig sett fra ett aksjonærperspektiv men det er en helt annen sak. Ellers er jeg fundamentalt uenig med deg, og syns styre og resten av ledelsen hele veien har levert på det de har kommunisert. Hva denne Sandberg har gjort før er meg likegyldig, sålenge han gjør en god jobb i AZT. Enn sålenge har jeg ingen forutsetninger for å kritisere noe som helst etter at Holter tok over. Og det er ikke overraskende at det er en uten aksjer i selskapet som her prøver å koke suppe på svært få spiker...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.