Farma

Indrid_Cold
21.09.2022 kl 21:26 1161

Jeg har aldrig oplevet et kvartal, der ikke er blevet, som Holter har indikeret. Så når han kommer med et vævende svar og dybest set forsøger at tale udenom, når han bliver spurgt til Q3, så er det fordi, at Q3 bliver sløjt. Selvsagt ikke det store at bekymre sig om, så længe Q4 bliver godt. Men et dårligt Q3 er en rigtig dårlig cocktail, fordi det vil gøre Q4 til et “make or break”-kvartal, og det vil nervøse investorer ikke bryde sig om. Det vil, koblet med en dårlig makro-situation, for alvor kunne sætte kursen under pres på den korte bane.

Vi får se om en måned.

Og før jeg gør smidt en “hvorfor sælger du så ikke bare?” I nakken: Jeg trader for nuværende med ca. 30% af mine AZT-aktier. Puljen blev solgt fra på omkring 80 NOK, og jeg afventer indgang igen. Jeg har stadig ikke afklaret med mig selv, om jeg vil sælge lidt mere fra inden Q3. Det kommer i høj grad an på makro og min mavefornemmelse, når vi kommer tættere på. Jeg tvivler på, at jeg kommer til at gå under 70% investeret.
Redigert 21.09.2022 kl 21:36

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.