Farma

JosefK
22.09.2022 kl 06:17 1038

Deg om det. Jeg husker han sa noe om ferietid men fikk ingen inntrykk av at han ville endre guiding. Må vel kikke en gang til for å være sikker. Matematisk er imidlertid ~37,7 mill i snitt omsetning det som må til. Ser man på rolling 12 month average er det opp ca 2 mill. Så det burde ikke være umulig.

Men nå snakker jeg snitt verdier, at det i absolutte termer i praksis er pluss/minus 10 mill er korrekt på kvartalsbasis. Det blir imidlertid vanskelig å projisere lenger fram i tid å være så kortsiktig. Jeg forholder meg heller ikke til kurs. Bare hva som må til for å fylle et predefinert mål.

På lang sikt (5 år) er det målet 250 mill per kvartal iI snitt for min del. Hvilket er motivasjonen min for å holde og ikke tenke for mye på hva som skjer kortsiktig.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.