Finans og forsikring

solga
29.09.2022 kl 22:32 741

Du er nok en idiot ikke verre enn det. Kapitalisthore regner jeg med. Om du synes alt jeg skriver i innlegget er vås er du en av sauene som er hjernevasket. Derfor jeg har mistet troen på verden stort sett idioter overalt. La oss fyre atombomben slik at arten menneske kan starte på nytt. Vi er noen ufyselige kryp og fy faen for en møkkaart. Jeg gremmes over at være menneske. Neida cubakrisen var langt fra ukrainakrisen. Er det mulig å bli mer dust ? Skulle ønske verden hadde 1 million innbyggere, da hadde det vært fred. Håper putin skjønner dette og fyrer av. Så om Biden overlever kan han starte på Kina, der bli det allefall game over for cowboyfaktene hans. Jeg er gammel og kan godt dø, for denne verden er rett og slett så falsk at jeg spyr. I have a Dreams " i morgen tar putin livet sitt , det samme med fjøsnissen Biden". Kunne tatt med mange flere, men det blir mange så kanskje like greit at vi får en atomkrig og kan starte på nytt for de få som overlever.
Redigert 29.09.2022 kl 22:58

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.