Olje og energi

Bsingh
10.11.2022 kl 15:20 3273

Det høres jo ut som en mulighet også, men jeg mener at penger tjent nå, må investeres. Tenker vi må finansiere det vi har begynt på, så kan sånne goder komme litt senere på veien. Jeg håper og tror at vi bare er en nyhet unna 1 krone for nå, så veldig enig med E Desperados, om at det bare er å få fart på nyhetene. Vi hører ikke hjemme under 1 krone. Om det blir så at spleis nærmer seg mer og mer, så ville jeg faktisk sagt at de kanskje burde ha gjort litt som du foreslår zaq1 (Om det lar seg gjøre da). Å kjøpe tilbake et par millioner for å få opp kursen hadde ikke vært så ille. Vi har over 1 milliard aksjer i omløp. MCAP forandres ikke på spleis nei, men jeg tror i mitt hode at en psykologisk effekt her kan spille inn. Om vi spleiser, og ender på f.eks. 8 kroner, så tror jeg at det er lettere for aksjen å gå ned enda mer, enn hva den ville gjort rundt dagens nivåer. Og til E Desperados og Fluefiskeren, takk for infoen, da er det litt mer klart for meg.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.