Offshore
Personlig syns jeg de beste bidragsyterne her er de langsiktige som bringer gode analyser om PGS framtidsmuligheter og sannsynlige utvikling. Takk til dere. Takk også til dere med godt humør og god tone.
Jeg kommer aldri til å selge PGS på ensiffrede kurser. Men å henge her på forumet er en hobby som det nå frister å ta en pause fra.
Ser at tråden er blitt kontraproduktiv og i hendene på sleskete aktører som ønsker robbe oss. Kanskje er det bare negativt å være en "folkeaksje", i hvertfall mens vi undertiden opplever kraftig manipulasjon og ikke så mye drahjelp fra ledelsen som vi kunne håpt kommunikasjonsmessig.
Så da er det bare for denne karen hvertfall og putte aksjen i skuffen, og vente på q4-tallene og gjøre en vurdering da på langt høyere kurser.
Anbefaler dere å starte nye PGS-tråder, og så ses vi sikkert i fremtiden
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Jeg kommer aldri til å selge PGS på ensiffrede kurser. Men å henge her på forumet er en hobby som det nå frister å ta en pause fra.
Ser at tråden er blitt kontraproduktiv og i hendene på sleskete aktører som ønsker robbe oss. Kanskje er det bare negativt å være en "folkeaksje", i hvertfall mens vi undertiden opplever kraftig manipulasjon og ikke så mye drahjelp fra ledelsen som vi kunne håpt kommunikasjonsmessig.
Så da er det bare for denne karen hvertfall og putte aksjen i skuffen, og vente på q4-tallene og gjøre en vurdering da på langt høyere kurser.
Anbefaler dere å starte nye PGS-tråder, og så ses vi sikkert i fremtiden
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Redigert 13.12.2022 kl 13:39
Rapportér innlegg
Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.