Energi

Slettet bruker
25.11.2022 kl 02:02 4549

Tja...

Både du og ufattelig mange andre har mye å lære i aksjer...

Med børsbleier og litt fuktige truseinnlegg er veien til apoteket med påfyll av ekstra antidepressiva kort. For dere dette gjelder anbefales "et knippe Valium som svelges hele med en desiliter (eller to) bar Vodka blandet med tran. (Eller sanasol for helsens skyld) (GT med agurk er en dårlig erstatning)

Vet ikke helt om jeg gidder å forklare. Noen trenger det inn med teskje, andre intravenøst, men siste gruppe som er representert ved et fåtall her, en dødelig injeksjon som en kaliumforbindelse. men... Da har man solgt og det er for sent... Derimot...

Jeg skal ikke gjenta meg selv me nheller henvise til mitt første innlegg om PGS på FA forum... I tillegg til det som omtales der har alle aksjer et livsløp, og gjennom dette flere sykluser. Så får man tenke sitt om det.. Men her er et lite stikkord..

Større aktører driter i om aksjen har gått to, tre eller firegangeren fra totalt grus... Det som teller er de fundamentale forhold... Inntjening, likviditet, gjeld og markedsutsikter... PGS har vert en konkurskandidat. Vi som anerkjenner dette faktum men som også ser tegnene i tiden er i forkant av de fleste... Den tiden kommer hvor PGS vil bevise dette, noe som er nær i tid. Stikkord er back log, rater, nye kontrakter og sist Moody`s. Når disse tingene faller på pass i "Modelleringsverktøyene" til "storingene" som har brukt milliarder på dette, noe vi litt fremoverlente har sett gratis, vil kursen mangedobles... Har du ikke tid til å vente på dette er det bare å selge... Det er de som selger nå som lager statistikken på at 78% som taper penger på aksjer og derivater.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.