Eiendom

Olav2
05.01.2023 kl 04:14 3933

Feilrapportering passer ikke inn hos meg Millenial. Nominelt falt boligprisene i Oslo også hos Eiendom Norge både når man ser på kvadratmeterprisen og prisen per bolig som er rapportert i november og desember 2022. Eiendom Norges rapporterte nominelle økning på 0,1 % har de hentet fra et annet sted enn fra kvadratmeterpris og boligpris. De har hentet økningen fra en indeks som de har konstruert som jeg stiller meg tvilende til er riktig.

OBOS rapporterte over 4 % prisfall fra november til desember, antall boliger til salgs har steget i rekordfart, rapportert oppnådd pris i forhold til prisantydning har aldri vært lavere enn i desember 2022, stort sett alle er overrasket over prisutviklingen, Selvaag har opplevd over 80 % salgssvikt, DnB har kjørt lånerenten opp mot 5 % osv. Det rapporterte prisfallet er alt for lavt ut fra alt annet enn slike som deg.
Redigert 05.01.2023 kl 04:19

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.