Eiendom

paneldata
08.01.2023 kl 16:56 1288

Obos har teamet opp med Block Watne for å øke utbyggingskapasiteteten og startet masse byggeposjekter landet rundt. Obos har med sine dype lommer omgått krav til forhåndssalg som andre belånte prosjekter strever med. Når korthuset nå faller skyldes det selvsagt på "uro i økonomien" og ikke OBOS egen risikosøken.

"Jeg har en klump i magen når jeg møter de jeg vet står uten jobb innen kort tid. Det sier Daniel Kjørberg Siraj. Han er konsernsjef i Obos, den største boligutbyggeren i Norge og én av de største i Norden. Selskapet er hardt rammet av uroen i økonomien. I byggevirksomheten vår er det en kraftig fallende ordreinngang, forteller han. "

https://e24.no/karriere-og-ledelse/i/9zba7E/obos-sjefen-maatte-si-opp-over-100-ansatte-har-en-klump-i-magen

Redigert 08.01.2023 kl 16:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.