Grønne aksjer

smb invest
15.02.2023 kl 10:13 7673

Det jeg antar de jobber med i Moses Lake nå er gunstig lån og støtte til utbygging av Silan reaktor fra Department of Energi (DOE). Det ville ihvertfall jeg gjort hvis jeg var CEO der. Jeg antar vel også at det er grunnen til at vi fikk den meldingen vi fikk 31. januar (for å få lånet må det nok lages en nedbetalingsplan). Hvis man skulle lekt "konsernsjef "for en dag så ville nok mitt utgangspunkt vært å tenke enda større og utvikle en forretningsplan som innebærer å bygge en eller flere nye fabrikker.
Jeg vil jo sterkt anta at styrelederen i RECSI også har slike tanker. Selskapet har nå tidenes mulighet til å få både lån og støtte til bygging av nye fabrkker (ved bruk av amerikanske leverandører ) samt 3 $ pr. kilo polysilicon som de faktisk produserer. En fantastisk kominbasjon. spør du meg. Guvernøren i Washington State har vel også vedtatt en støtte på USD 10 mill. til Prosjekt Riser dersom det skulle materialisere seg.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.