Grønne aksjer
smb invest
15.02.2023 kl 10:55
7644
Total gjeld i balansen er høyere men det er vel forfall på Bond 23 mange som har interesse av å selge aksjen ned har fokus på (forventer at selskapet skal trykke aksjer). Jeg tror imidlertid at RECSI løser dette meget elegant med prepayment fra Hanwa og / eller refinansiering samt støtte fra DOE. Med den 10 års avtalen som RECSI har inngått med Hanwa kan ikke jeg skjønne hvordan de skal unngå å kvalifisere til dette
Et annet poeng som det er lite fokus på er verdien av anleggsmidlene i Moses Lake. Jeg er ingen regnskapsmann, men slik det foregår her i Norge så vurderes verdiene i balansen sammen med revisor i årsoppgjøret. Med den avtalen som nå er inngått er man nødt til å skrive noe i regnskapet om dette.
Et annet poeng som det er lite fokus på er verdien av anleggsmidlene i Moses Lake. Jeg er ingen regnskapsmann, men slik det foregår her i Norge så vurderes verdiene i balansen sammen med revisor i årsoppgjøret. Med den avtalen som nå er inngått er man nødt til å skrive noe i regnskapet om dette.
Rapportér innlegg
Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.