Offshore

Slettet bruker
01.03.2023 kl 03:08 4320

Du mener historien med dårlige kjøp og ikke god inntjening ? Nå er skuta snudd og alt som meldes er en positive meldinger da det overgår forrige forventninger. Dere kan si hva dere vil og med aksjer som har "uavklart" fortjeneste og kontrakter så er nok dette tilfelle. Her derimot er ALT positivt etterhvert. Så jeg ser ingen grunn til at den skal følge dette mønsteret. Der det er penger kommer det investorer til og da kan den ikke slippes ned for da tar andre en del av kaka, og du mister din del. Dette har jeg selv erfart etter å ha sett slike case der brått utsiktene endrer seg. På slike tråder er det også et evindelig mas og svartmaling for mange tåler ikke at flere er med opp. De forsøker få til dipper med svartmaling når de har solgt, vanlig tradingoppførsel av de som har holdt på en stund og er grådige. En blir fortalt å investere i feks. flyselskaper og alt annet søppel som ikke tjener penger. Der har du også samme tradinggnålet og tekniske analyser. De elsker holde på slik. Hvorfor kan ikke folk bare kjøpe kvalitetsaksjer og bare holde på dem ? Her har dere en slik, hvorfor vinlge da ? Jeg har et par andre selskaper på radaren, men haster overhodet ikke, for blir lenge her. Det gjelder å kjenne sin besøkelsestid. Jeg eide denne lenge mellom vinglingen fra 3,40 - 3.70, tradingen har andre fått ta seg av, men var aldri i tvil om fremtiden og jeg er bare blitt enda mer sikker etterhvert som meldinger kommer fra selskapet. Er livredd for å gå glipp av oppgang på 25 % som kommer plutselig i denne aksjen. mulig den kan presess noe ned og det er den gjort fra 5,20, men potensialet er så enormt her at jeg fatter ikke at folk vil trade denne. i SAS ja det er noe helt annet, men her snakker vi om grunnfjellet som bygges sakte men sikkert. Eiendelene til selskapet øker med 60 millioner dollar og vil øke enda mer neste år som selskapet Guider. Hvem fanken med fornuften i behold vil selge den ned til 4 da ? Tør du selge for å kjøpe mer på 4 ? lykke til.
Redigert 01.03.2023 kl 03:10

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.