Grønne aksjer
Null
07.03.2023 kl 14:50
1939
Stabukk
Med en stor usikkerhet så vil jeg vel si det slik
Jeg tror ikke på emisjon nå får alt er på plass i ML.
Jeg tror Lånet blir finnansiert med forskudd på avtale, eller med rullering av låneterm, helt eller delvis med det er at man kan bruke noen kontater til å betale ned deler av gjelden.
Videre tror jeg at dersom man får behov for kapitalinsprøytning så vil dette bli gjort som en rettet emisjon mot en ny stor aktør/ kunde.
Det vil også bli gitt åpning for rep, emisjon mot eksisterende aksjonærer.
Jeg tror emisjon bli gjort på kurser over 20 kr, og med en rabatt på maks 15% fra kurs på det aktuelle tidspunkt.
Nå er det skrevet og jeg har lagt hodet på blokka....
Denne kan dere sikkert ta frem å gni meg med senere eller geni forklare meg ;)
NULL
Med en stor usikkerhet så vil jeg vel si det slik
Jeg tror ikke på emisjon nå får alt er på plass i ML.
Jeg tror Lånet blir finnansiert med forskudd på avtale, eller med rullering av låneterm, helt eller delvis med det er at man kan bruke noen kontater til å betale ned deler av gjelden.
Videre tror jeg at dersom man får behov for kapitalinsprøytning så vil dette bli gjort som en rettet emisjon mot en ny stor aktør/ kunde.
Det vil også bli gitt åpning for rep, emisjon mot eksisterende aksjonærer.
Jeg tror emisjon bli gjort på kurser over 20 kr, og med en rabatt på maks 15% fra kurs på det aktuelle tidspunkt.
Nå er det skrevet og jeg har lagt hodet på blokka....
Denne kan dere sikkert ta frem å gni meg med senere eller geni forklare meg ;)
NULL
Rapportér innlegg
Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.