Energi

rischioso
18.03.2023 kl 20:11 4172

Kommer litt an på hvilken kommune du snakker om - det finnes kommuner i Norge med svært få innbyggere ...;)

Fra spøk til revolver, ja - vi har vel alle gått på noen smeller undervegs - jeg for min del ble nok for høy på det etter flere gode perioder og så vel sjelden noen nedside - så kom smellen ...

Men som det sies har man en gang vært høyt oppe så er det lettere å komme tilbake på det nivået enn en som aldri har vært der, men tøft var det og nød lærer naken kvinne og spinne. Etter det har jeg endret investeringsfilosofi både med tanke på bredde, lengde og ikke minst volum for å sikre at jeg ikke kommer i samme situasjon en gang til for jo eldre man blir jo vanskeligere blir det å reise seg og ikke minst om man skal nyte alderdommen så må man påse at man har det som trengs for å nyte og ikke bruke den siste tiden på å jage etter det ... ;)

Buffet fortalte at tidlig i hans karriere så tapte han 80% av kapitalen så ja - de fleste må nok gjennom mye av samme i større eller mindre målestokk hvor noen forsvinner helt mens andre reiser igjen - helt eller delvis - that's life ...
Redigert 18.03.2023 kl 20:15

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.