Offshore
rischioso
18.03.2023 kl 22:05
3493
Jeg må dessverre opplyse deg om at ingen i min familie har lagt en hånd på meg under oppveksten - jeg vokste opp i en familie hvor vi løste problemer gjennom å snakke sammen og det er noe jeg tatt med meg videre i livet og ikke minst gitt videre til mine 2 barn så jeg må skuffe deg der, men jeg har også lært en annen ting av betydning og dett er at jeg aldri har noe ønske om å bli kjent med noen gjennom andre enn dem selv. Jeg forhåndsdømmer derfor ingen og lar alle få en sjanse til å vise hvem de virkelig er - og mitt innlegg om Rossen var ikke ment som noe negativt overhodet, men alt kan nok leses negativt om man er negativt innstilt til kilden selv om man aldri har møttes eller på annen måte har lært hverandre å kjenne bortsett fra gjennom andres negative og gjentagende bemerkninger for gjentas noe usant ofte nok så har det dessverre en lei tendens til å ende opp som en sannhet - dette til ettertanke ... ;)
Fortsatt god helg!
Fortsatt god helg!
Redigert 18.03.2023 kl 22:11
Rapportér innlegg
Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.