IKT og Tech

Storebetong
07.08.2023 kl 15:14 16246

Det vet vi godt alle sammen. Jeg har snakket meg mange som er skeptiske pga. likviditeten i aksjen og lar være å investere i aksjen av den grunn.

De fleste store aksjonærene sitter bare i ro og bryr seg ikke om lav omsetning på børs. Sånn har det vært i mange år.

Om selskapet er i nærheten av å lykkes med sine mål for 2025 vil vi se en helt annen interesse for selskapet og omsetning i aksjen.

Konklusjonen er rimelig enkel: Enten kan man lure seg inn på hyggelig kurser nå eller løpe etter om selskapet lykkes. Om selskapet ikke lykkes må man tåle en viss nedside, i hvert fall i en periode før det blir bra inntjening/ordreinngang (som selvsagt ikke er 100% sikker men sannsynlig etter min oppfatning) for selskapet.
Redigert 07.08.2023 kl 15:24

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.