Energi

Spekuler
06.09.2023 kl 19:39 2243

Takk for svar, jeg kjøpte på 8,2 og sitter fast med litt over en mill. Håpet var at det skulle gå som faen og jeg skal ikke legge skjul på at jeg også er skuffa over siste halvår og egen inngang. Jeg bare skjønner ikke at det hjelper deg noe mer å være så forbanna negativ. La disse andre hause og holde på da så får vi bare håpe på at q3 og gjerne tiden frem mot dette blir et vendepunkt. Jeg følger nøye med hver dag selv, og var med med til under fem kroner i sommer. Jeg blir ikke med ned dit igjen og jeg er særs kritisk til mye av det som blir skrevet her. Det øyner et «falskt» håp i haussinga, men for det meste er det gøy å lese. Uansett, lykke til og grunnen til at vi begge har satset våre penger her er forhåpentligvis ikke bare på grunn av Hvalross & co 😅.
Jeg tror at vi sitter litt fast i et AI/Short-robot klister og at dagen det slipper kommer du til å smile mer enn de fleste. Den dagen kommer og forhåpentligvis så slipper du å vente lengre enn litt ut i oktober

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.