IKT og Tech

rosgun
PLT 16.11.2023 kl 15:21 103519

27.2
Venter på at alle som solgte høyere innser at den ikke går lavere nå…. tar meg et glass rødvin imens jeg😂😂🥳

ROSGUN(FUN) handlet 120 000 aksjer til snitt på kr 7,- (isch)

Takk til selgerne….🎂… Kan melde om en fin opptur fremover de neste dagene😂😂😂

19.2
Myra er tilbake fra ferie- se innlegg idag….

KJØPSSIGNAL-sjefen over kunnskap har talt👍👍💰

19.2

META QUEST 4 vs AVP:

https://youtu.be/b8TXHa0I8go?si=whVpOZCOq86r0nFD

Mark er nok inne i Polight snart🚀🚀🏋🏻‍♀️🏋🏻‍♀️
7.2

Wiseth øker beholdningen (fredag), noe Rosgun forstår etter at komplottet med graverne mislyktes og kursen som forventet etter tidenes nedtur som var grunnløs og baissepreget.( https://no.linkedin.com/in/bj%C3%B8rn-wiseth-626089222?trk=public_post_feed-actor-image)

Thorlabs polightprodukt med mems laserteknologi skal brukes i Apples AR glasses, og lanseres med apples iphone 17 i 2025( rosguns subjektive tro)…

Apple legger opp løpet nå, og AVP var for å lodde interessen og få hjernen og samfunnet til å venne seg til tanken…. telefoner skal de også leve av og en gadget som headsup blir neste… sjekk bare llvision i industriell……

6.2
Kursen skal nå til kr 30,- dvs en mcap på 1,9 mrd.

Noen aksjer går 100% på en dag, hvorfor skulle ikke Polight?
Prisen på selskapet er totalt feil…

5.2
Bunnen er nådd på kr 14,-

3.2- kveld

Myra ber om unnskyldning og forklarer på Rosguns tråd:

Han har vært i god tro angående AVP og det viser seg at selv den beste kan ta feil…..Og akkurat det er vel flere som kjenner seg igjen også undertegnede…..

OG DET VIKTIGSTE AV ALT : Håpet om masseprodulsjon i telefoner er ikke DØDT….. han er selvsagt shaky etter alle hatmeldinger som har kommet og tør selvsagt ilke uttale seg noe nå annet enn håp…..

Uansett er det ingen som vet 100%…. MEN Huawei og Xiaomi kommer med nye telefoner i februar og hvem vet….

INGEN VET - selv ikke Myra…. så lenge set står 13 poc completed og hvem vet idag kanskje flere, også telefon….. så kan og jeg understreker KAN det dukke opp en skikkelig skrell ila februar….. Og hadde ikke det vært skikkelig typisk hvis man ikke var inne . Denne FOMA teorien gjelder i aller høyeste grad i Polight akkurat nå…… Og hvis de skal ut med noen storfisker i 2025 med mass production som guidet må det uansett komme meldinger i 2024….

Hittil i februar 2024: 2 designwins!!!!!

Kommer neste mandag, tirsdag og snart kommer mars, april….her vil det komme tett med designwins fremover og DET ER DET ENESTE SOM ER SIKKERT!!!!

Ingen kan si NÅR og hva som meldes, det er også SIKKERT…

Har på følelsen at polight kommer med en skikkelig belønning for «de som står» i aksjen nå rent taktisk🤓🏋🏻‍♀️👁🦄📲🍾💰

3.2
Myra bekrefter min mistanke og påstand om at graverne nå rotter seg sammen for å bruke sin kunnskap mot oss andre. Tydelig at alle på discord har fått minnkurv og ikke uttale seg før denne helgen. Nå kommer påstander om at telefoner og briller må meldes flere måneder i forveien….

Isåfall har disse brukt denne kunnskapen også i forkant av AVP, da de spekulerte inn helt til siste uke. De har jo forstått dette i månedsvis og forledet alle andre..

Min tillit til discord og graverne som vet alt er en skikkelig lure gjeng som alle andre på innsidebørsen.

MEN HUSK: De vet tydeligvis heller ikke alt.

Hadde de sagt tydelig ifra på discord kanalen sin når de visste det, men neida…. Istedet rømmer de skuta og sier ingenting, dansken er sporløst borte,,, og det skjønner jeg godt….. at det blir internt opprør av slikt forstår jeg godt.

Snakk om mistillit…..

Et tips til discord gjengen: Legg den kanalen NED!!!

2.2
2 barcode fra et firma med tilknytning til Huawei.

Spennende relasjon med tanke på ny telefon som kommer ila Q1-2024.

Rosgun hypotese: KINA=Kamera hitech=tlens=polight=

klokke(xiaiomi)telefon(meizu)barcode(=prowave), Glasses(llvision)

Konklusjon:
Meizu lå nede og trengte Polight=suksess
Huawei lå nede og trenger Polight=suksess

https://www.91mobiles.com/upcoming-huawei-mobiles-in-india-amp

Første slipp er i februar og mistanke om at slle modeller har tlens jeg….

Hvorfor:Innovativ kamerateknologi

https://www.huawei.com/en/news/2023/6/5-point-5g-commercial-fullset-equipement

Ok, så får vi se. Tror de som er ute nå har gamblet over evne….skjer mye i februar her altså📲🏋🏻‍♀️

1.2

Bunnen nådd på 14-16 kr.

APV er det ingen snakk om lenger

Nå ser vi fremover. Om ikke lenge er det messe i Barcelona hvor Xaomi gjør mobilslipp, og disse har flest patenter av alle mobilpriodusenter med Polight, og akkurat dette er IKKE noen smågutter hva gjelder volum. Denne blir bankers, og hvis POLIGHT mener alvor så er det med denne leverandøren……..

Volum bør det også bli potensiale for når selveste META skal lansere sin Quest 4, og patent nr 2 på få dager med Polight har fått stor oppmerksomhet. Lansering av Quest 4 er i 2024.

NB: Dette er pr idag ikke et volumprodukt, men dette kan ta av når de blir en annen opplevelse med t-lens. Pr idag har Meta mue dårligere brille enn APV…. Så der kan Polight hjelpe Zuccerberg med suksess. Heller ikke noe mangel på vilje og milliarder av dollar der i gården for å lykkes🙂.

(https://smart-phoneprice.com/meta-quest-4-release-date/amp/)

📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲
Xiaomi smartphones totaled over 153 million unit shipments, accounting for almost 13 percent of the global smartphone market
📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲

31.1

Bare å ta tilbake aksjene folkens da ser vi om det er hard pakke i neste gave😎

HUSK AT EMISJONEN SKULLE LIGGET PÅ KR 19, MEN BLE BESTEMT TIL KR 10-11 kr.

ISAKSEN HADDE INNSIDEKJØP OGSÅ PÅ 10,40.

JEG TENKER BUNNEN ER NÅDD OG VEL SÅ DET OG AT VI KAN SE FREMOVER I DET KORTE BILDET…..

Av 13 FULLFØRTE POC PÅ BRILLER HVEM SKAL UT AV SEKKEN FØRST?

META ? GOOGLE ?

All major players? ( inkluderer muligens Apple på et senere tidspunkt i rimeligere brille)

Det gledes stort å gå inn i Polight igjen på disse nivåene.

At AVP ikke kom med T-lens blir mindre viktig dess mer nederlaget er innsett, MEN det vil uansett aldri bli et consumer mass product pga flaskehalser i produksjonen og pris.

Derimot er det for lengst laget en langt rimeligere versjon som heter Apple Pro Lite.

Jeg stoler på Isaksen når han sier all major players.

Det er 13 fullført POC i briller og for Apple fans, hvem vet?

Nå blir det spennende å se hvem disse 13 er og de vil sannsynligvis bli offentliggjort på løpende bånd nå som Apple har «brøytet vei» for hva AR kan oppleves som.

At Polight med Varjo allerede er et bedre alternativ er udiskutabelt.

At Myra bommet på sin spådom er uheldig i det kort bildet, men tror det er flere enn han som har gjort feil i børsverdenen.

At han er tilgitt og i tillegg ga beskjed er også er en tillitserklæring. ….. og jeg har aldri hørt en som har mer peiling og oversikt over det tekniske og markedet….

Vi er i startgropa og har fortsatt noen bra skalper i beltet, både Varjo og Magic Leap og Llvision med fler…

Magic leap med Saudi milliarder vil fungere som en orginalprodusent for en haug med AR merker og ville tydelig ta konkurransen med Apple.

Man skal ikke se bort ifra at det var dette samarbeidet som til slutt veltet Apple avtalen.

Apple er Apple, men tar Polight de andre konkurrentene ser jeg på det som et større marked totlalt.

Google har nå gått forbi Apple i verdi så det er tydelig at deres Ai satsing bærer frukter. Kanskje tiden er inne også for at Google også får briller med tlens og vil konkurrere med sin Ai i kombinasjon på brillen, hvem vet?

Her er det MASSE p glede seg til/over og ikke umulig det plutselig dukker opp en telefon her heller🦄📲
Redigert 27.02.2024 kl 22:34

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.