IKT og Tech

Skytta
17.11.2023 kl 11:07 6598

Jeg påstår det er urealistisk å forvente at denna blir en julekule, med mindre Loko rapporterer fantastisk salgstall, noe som de mest sannsynlig ikke kan gjøre, enkelt og greit fordi salget går som forventet (aka tregt, og vil først ta seg opp i 1Q 2024), Loko trenger tid på å bygge salgsvolum er min hypotese.

Produktet, ifølge Loko, er forventet klar for levering til markedet i løpet av 2H 2024, noe som er en ganske romslig tidslinje (halvt år), og mulig indikere til meg at Loko selv tror realistisk levering av produkt til sluttkunder blir i 4Q 2024.

NOK 0.90 - 1.20 kan fort være ett realistisk intervall for aksjen de neste tre måneder, men potensialet i produktet er udiskutabelt stort og reflekteres pt ikke i prisingen av selskapet.

Til de det gjelder: kan det kan være en ide å tone ned kommentarene mot de 2 investorer som ønsker å selge seg ned, saklig fakta er selvfølgelig innafor, men de fleste kommentarene fremstår oftest som umodent gnål og på grensen til patetisk.

Go' Loko!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.