IKT og Tech

rosgun
18.11.2023 kl 10:59 29723

Så begge har «noen» aksjer i Polight…. da er det vel mer naturlig å argumentere med Myrabakk og ikke «avdramitesere» det som hittil er Polight sitt største og definitive gjennombrudd for «mass market».

Hvis dere er så «korte» at dere ikke kan legge sammen 1+1=2 så er dere helt nye i aksjen og helt klare på at dere er enig i at dette må bli stort og større enn noen kan forestille seg.. Det vil snu opp ned på alle produkter med kamera i seg…. Så enkelt- enig at man ikke trenger å diskutere mer egentlig om dette..

Poenget mitt er bare å hjelpe nye og tidligere aksjonærer til å få en oppdatering via Myrabakk på Shareville…

Han og resten av graverne har kjøpt aksjer både på 50,40,30,20 og 10 tallet…..

Selv gikk jeg inn på 20 og 30 tallet, men solgte meg ut da det drøyet pga covid….da stengte marked og utvikling opp.

At man gir tips om at Pareto solgte seg ut helt var innafor for å gi en god kjøpsmulighet tenkte jeg og benyttet denne selv på onsdag….

Siden har det gått oppover, så blir spennende å se kursen på mandag da alle har fått med seg eventet 27-28 november…

At melding om storordre kommer i forkant av dette er nok ikke helt usannsynlig med lager på over 1 mrd linser på lageret til Polight som er betalt…

Tror dere på emisjon nå er dere helt ute å kjøre. Tror dere virkelig ikke at kundene betaler for seg… 1 mrdx25 kr pr linse blir 25 mrd i omsetning ila nov/des 2023/24, dvs det neste hele året… for morro skyld kan jo 25 mrd deles på mnd, dvs at Polight ila det neste året vil omsette for 2 mrd pr mnd med en ebitda på 400-600 milioner.

Dette betyr at de tjener 100-150 millioner pr uke eller om du vil 20-30 millioner pr arbeidsdag hver dag i gjennomsnitt….

Tror dere virkeig at de skal ha en emisjon på mellom 50-100 millioner med slike innteker som tilsvarer en ukes inntekt som kan komme allerede frem i en betalingsplan som starter allerede til uka eller minst før nyttår….???🎅🏻🎅🏻… Det er også vanlig og betale en større del av bestillingen før leveranse…. 50% er et minimum med en betalingsgaranti og nedbetaling for resterende beløp…

…da vil jo alle forstå at en emisjon kvalifiserer til «NM i TULLPRAT».

Ønsker med dette å fortelle at eventyret om enhjørningen kommer som et lynnedslag på alle etternølere på Oslo Børs…

Dette vil «banke» alle farma og lakseaksjer i støvlene både med tanke på omsetning og fortjeneste…..♥️🎅🏻🎄🤶🏻🧑🏻‍🎄♥️🇳🇴
Redigert 18.11.2023 kl 11:05

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.