Energi

Mdg1
23.11.2023 kl 07:09 8558

Det stemmer. IR svarer ikke på noe. Jeg spurte et enkelt spørsmål angående base volume for gass. I meldingen skre\v de at det var 187boed om dagen, men samtidig skrev de at økning ut over dagens produksjon skal lønne seg. Så jeg spurte om det var en kommafeil i tallet de skrev i melding og har ikke fått svar. Det er tross alt stor forskjell på om de får 3,46 eller 9,9$ pr MBTU. Det er mest sannsynlig 1870boed, da hele greien med avtalen var å stimulere lisenshaverne til å øke produksjonen fra dagens nivå. 9.9$/Mbtu er en ganske heftig fastpris på gass. Wen vil fra januar 2024 ha ca 3,9$ som er eneste andre selskapet jeg kjenner til som selger domestic gas til fastpris. De produserer skarve 6000 boed netto fra fem brønner rett i rørledninger og kan kanskje forsvare en pris på netto cash plus 500 mill.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.