Shipping

Computum
02.10.2019 kl 14:12 1489

NAT har jo ikke fått ta del i den oppgangen sektoren har sett i det siste. Er det noen grunn til det? Ifølge Hansson så tjener de penger som gress for tiden.

"Our fleet consists of 23 well maintained Suezmax tankers with a cargo lifting capacity of 1 million barrels
of crude oil each, illustrating the size of NAT. The average age of our fleet is about 11 years; 10 units
were built from 2010 onwards, 13 units were built between 2000 and 2009.
The outcome of the inspections of our ships by oil companies (“vetting”) reflects the good quality of our
fleet.
NAT has one of the largest fleet of Suezmax tankers in the world. In a capital intensive industry like ours,
timing and financing are the key issues to achieve a sound cost structure."
Redigert 21.01.2021 kl 06:26

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.