Ektemannen fra Helvete holder Trump våken om natten

Slettet bruker
TRUMP 10.05.2020 kl 20:49 413

Den kampanjen de har satt i gang kommer til ramme Trump så hardt at han ikke kommer til å tjangs i valget i november..


------------------


Partifeller tirrer Trump med Reagan-reklame. Fikk inn millioner da presidenten kalte rådgiverens ektemann «månefjes».

En gruppe republikanske Trump-motstandere refser korona-innsatsen hans. Kampanjen deres ser ut til å hisse opp presidenten.

Siden 2018 har et ektepar forvirret og forbløffet det politiske Washington: Kellyanne Conway, en høytstående rådgiver i Det hvite hus, har intenst forsvart sin sjef Donald Trump i tykt og tynt. Samtidig har ektemannen George Conway, en advokat og republikansk rådgiver, æreskjelt presidenten på det groveste.

Natt til tirsdag grep president Trump telefonen sin og tenkte høyt om forholdet mellom ektefellene Conway:



Donald J. Trump

@realDonaldTrump
· May 5, 2020
Replying to @realDonaldTrump

....get even for all of their many failures. You see, these loser types don’t care about 252 new Federal Judges, 2 great Supreme Court Justices, a rebuilt military, a protected 2nd Amendment, biggest EVER Tax & Regulation cuts, and much more. I didn’t use any of them....

Donald J. Trump

@realDonaldTrump

....because they don’t know how to win, and their so-called Lincoln Project is a disgrace to Honest Abe. I don’t know what Kellyanne did to her deranged loser of a husband, Moonface, but it must have been really bad. John Weaver lost big for Kasich (to me). Crazed Rick Wilson....



«Jeg vet ikke hva Kellyanne gjorde mot sin sinnsforvirrede taper av en ektemann, Månefjes, men det må ha vært svært slemt».

https://www.aftenposten.no/verden/i/9v1X95/partifeller-tirrer-trump-med-reagan-reklame-fikk-inn-millioner-da-presidenten-kalte-raadgiverens-ektemann-maanefjes?





Slettet bruker
10.05.2020 kl 20:54 410

Og dette syns du var interessant nok til å lage en tråd om det... Akk o' ve.
Slettet bruker
10.05.2020 kl 21:12 396

Havfruen -
I dag kl 20:54 11

Ja det synes jeg og så for fruen mene hva f hun vil om det .
Slettet bruker
10.05.2020 kl 21:17 386

Kellyanne er veldig ålreit. Merkelig at hun er gift med en sånn gnom?
Slettet bruker
10.05.2020 kl 21:21 379

Trodde du likte konservative republikanere.
Slettet bruker
10.05.2020 kl 21:23 376

Twitterkontoen til George Conway er et must å følge. En meget oppegående og smart person.

https://twitter.com/gtconway3d
Slettet bruker
10.05.2020 kl 21:27 370

Nei, som 0,1 prosenter må jeg jo være motstander mot det aller meste.
90los
10.05.2020 kl 21:50 358

Jeg vet hva Kellyanne gjorde med stakkars Moonface. Det vet Donald også.
Men det egner seg ikke på trykk. Og taler så absoluttt ikke til Kellyannes fordel.
Ikke alright, kan jeg forsikre!