Fredagskos med flagget til topps
Sotah
15.05.2020 kl 19:40
1599
Endelig raser flaggdebatten igjen. Stakkars den som tenker på andre land enn Norge på nasjonaldagen. FrP kom i avisa igjen, koronaen er muligens på retur og verden returnerer gradvis til det normale igjen. Vi er fattigere, men også mye klokere, tipper jeg. Penger er ikke alt, som fatter´n sa støtt. Vi har vist solidaritet og samarbeid på tvers av politiske grenser, og vist oss selv at vi kan når vi vil. Hurra for oss. Og ha en brillefin fredagskveld.
-
«
- 1
- 2 »
Hei Zoten/folkens:))
Og...takk d samme du, Zoten - men hold deg i isolasjon i bunkerzen og vift med det hvite flagget som vanlig, vettu...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...takk d samme du, Zoten - men hold deg i isolasjon i bunkerzen og vift med det hvite flagget som vanlig, vettu...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Sotah
15.05.2020 kl 19:55
1086
Ikke vær så stygg med meg, ellers går jeg hulkende ned av talestolen og forlanger en unnskyldning, Lilletull. Om jeg aldri så mye skulle ha fornærma deg først.
Redigert 15.05.2020 kl 19:56
Du må logge inn for å svare
Hei Zoten/folkens:))
Og...du er vel allerede sykmeldt på hemmelig adresse, Zoten - har du i tillegg vært samboer med ei/en pakistaner skal du brunbeizes, vettu...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...du er vel allerede sykmeldt på hemmelig adresse, Zoten - har du i tillegg vært samboer med ei/en pakistaner skal du brunbeizes, vettu...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Redigert 15.05.2020 kl 20:07
Så, så, ikke sutre nå, Sotah! Snart kan du kommer ut av bunkersen iført en flunkende ny Biovisir basert på N95 shield teknologi:
Mashable @mashable 3t
This futuristic face shield is a serious upgrade from a bandana face mask
https://twitter.com/mashable/status/1261299545968910337
For første gang Q nyheter utenfor @REALQ til ære for fredagskosen og den paranoide, fryktsomme og astmatiske Zoten:
4244 Q !!Hs1Jq13jV6
15 May 2020 - 5:30:43 PM
Fear.
Division.
Dependency.
Control.
Q
Stikkordene Q gir oss er til ettertanke etter alle årene med klemming og klapping på en fremmed venn du ennå ikke har lært å kjenne.
God helg til alle - med ønske om en hyggelig 17. mai feiring - fritt for tilbedelse av Kong Halal og KronPinsen! Så skal visst Erna disse valkene ifølge ryktene, og da spår jeg slutten på denne sørgelig nasjonaldagen etter at Erna har fjernet NASJONEN og beholdt feiringen.
Den 17 bokstaven er forøvrig Q, sånn bare til info - Havfruen feirer! 🤗🧜♀️
Mashable @mashable 3t
This futuristic face shield is a serious upgrade from a bandana face mask
For første gang Q nyheter utenfor @REALQ til ære for fredagskosen og den paranoide, fryktsomme og astmatiske Zoten:
4244 Q !!Hs1Jq13jV6
15 May 2020 - 5:30:43 PM
Fear.
Division.
Dependency.
Control.
Q
Stikkordene Q gir oss er til ettertanke etter alle årene med klemming og klapping på en fremmed venn du ennå ikke har lært å kjenne.
God helg til alle - med ønske om en hyggelig 17. mai feiring - fritt for tilbedelse av Kong Halal og KronPinsen! Så skal visst Erna disse valkene ifølge ryktene, og da spår jeg slutten på denne sørgelig nasjonaldagen etter at Erna har fjernet NASJONEN og beholdt feiringen.
Den 17 bokstaven er forøvrig Q, sånn bare til info - Havfruen feirer! 🤗🧜♀️
"Vi har vist solidaritet og samarbeid på tvers av politiske grenser, og vist oss selv at vi kan når vi vil. Hurra for oss."
Helt enig. Jeg er litt stolt av landet jeg bor i når jeg ser hvordan vi har taklet de siste par månedene.
Helt enig. Jeg er litt stolt av landet jeg bor i når jeg ser hvordan vi har taklet de siste par månedene.
Ikke mye solidaritet (nå betyr det separasjon) å spore på min lille kveldstur rundt Tjuvholmen i kveld...
På BAR (Social Eating) satt store firma- og vennegrupper skulder mot skulder og festet og drakk i solen, det samme på alle de andre restaurantene. Hyggelig å se, men noen social distancing var det ikke snakk om og ikke en eneste ansiktsmaske. Helt haram, de kan prise seg lykkelig for at Erna er for lat, tjukk og dum til å organisere politi-razzia av folkelivet, for dette var vel ikke helt etter NWO-planen... 🤣😂🤣
På BAR (Social Eating) satt store firma- og vennegrupper skulder mot skulder og festet og drakk i solen, det samme på alle de andre restaurantene. Hyggelig å se, men noen social distancing var det ikke snakk om og ikke en eneste ansiktsmaske. Helt haram, de kan prise seg lykkelig for at Erna er for lat, tjukk og dum til å organisere politi-razzia av folkelivet, for dette var vel ikke helt etter NWO-planen... 🤣😂🤣
Redigert 15.05.2020 kl 20:44
atnorhe
15.05.2020 kl 20:48
1041
Da blir det Sverige ferie i juni?
Kruttrøyk dreper korona-virus, og så lenge det finnes misnøye og friske gjengmedlemmer, bør det være sikre soner i de fleste byer🧨😎
Kruttrøyk dreper korona-virus, og så lenge det finnes misnøye og friske gjengmedlemmer, bør det være sikre soner i de fleste byer🧨😎
Hei anorte/folkens:))
Og...hehehe - det er allerde full flokkimunitet i no go zonene Rinkeby og Rosengård, folkens - alle over 65 er enten innlagt på akutten eller ute for godt...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...hehehe - det er allerde full flokkimunitet i no go zonene Rinkeby og Rosengård, folkens - alle over 65 er enten innlagt på akutten eller ute for godt...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Nå har vi jo så og si slått ned viruset så da må man kunne unne seg litt god mat og drikke sammen med venner.
Je bryr meg itte om hvilke flagg følk flagger med på 17. mai. Hvis det blir et alvorlig samfunnsproblem med IS-flagg, somaliaflagg og naziflagg i store deler av befolkningen så tenker je vi kunne sett på saken, men inntil det skjer så gidder je itte å bruke tid på det. Det er mange flere ting som engasjerer meg, for eksempel den onde ordningen med bompenger. Hvorfor skaper ikke det mer opprør og hat? Hadde je fått bestemme så hadde det vørri opprør og bilbrenning hver dag inntil døm fjerner bompenge-nazismen.
Uff, du forstår aldri ironi, Jabbe - uansett hvor mange latterfjes som settes på utsagnet! Ironien var til Globalist-Erna, ikke de som koste seg.
De kan kose seg fordi Erna har ledet oss gjennom krisen på en ypperlig måte sålangt.
men erna har jo sagt at fredagskos er fali´
Sotah
15.05.2020 kl 21:37
974
Som om ikke de skavankene jeg hadde fra før av var nok har jeg klart å skaffe meg noen ekstra coronakilo i permitteringstida. Jeg bør ikke ha så kort vei til kjøleskapet 24/7. Når verden blir normal igjen er det slutt på kjedespising og trøstemat. Tarzankroppen skal tilbake før sommer´n.
Har du glemt alt om daddy-body'en nå da? Ja, da er det kanskje best å ta av noen kilo når det påvirker hodet. Litt synd at Erna ikke har forstått såpass...
Hvorfor bruker du ikke permisjonen ute i skog og mark, langt unna kjøleskapet, Sotah?
Hvorfor bruker du ikke permisjonen ute i skog og mark, langt unna kjøleskapet, Sotah?
Sotah
15.05.2020 kl 23:47
964
Jeg var i skauen, da som ellers. Og det ble jeg skikkelig sulten av. Men de kiloene skal jeg fjerne lett.
Helt innledningsvis så var det jo full panikk med hamstring av dasspapir, mel, og hermetikk. Det brøt ut slåsskamper i matbutikkene og politiet måtte tilkalles enkelte steder, men panikken roet seg raskt etter noen beroligende ord fra De som vet best. I USA og andre land sliter de vel fortsatt med mangel på dasspapir.
Det å være verdens mest konforme folkeslag var sånn sett en fordel som bidro til at alle fikk tak i dasspapir. Nordmenn hører på De som vet best, og gjør som de blir fortalt.
Det å være verdens mest konforme folkeslag var sånn sett en fordel som bidro til at alle fikk tak i dasspapir. Nordmenn hører på De som vet best, og gjør som de blir fortalt.
atnorhe
16.05.2020 kl 09:24
910
Helt innledningsvis så var det jo full panikk med hamstring av dasspapir, mel, og hermetikk. Det brøt ut slåsskamper i matbutikkene og politiet måtte tilkalles
Det betyr at Nordmenn er ikke en døyt bedre enn en hvilken som helst Jallla-kultur, og må påminnes at vi har penger på bok og masse mat i frysen.
Gjennomsnitt refleksjonsnivå blant Nordmenn er ikke spesielt høyt. Spør de som driver turist-steder i inn og utland.
Støyende og dum med masse penger.
Det betyr at Nordmenn er ikke en døyt bedre enn en hvilken som helst Jallla-kultur, og må påminnes at vi har penger på bok og masse mat i frysen.
Gjennomsnitt refleksjonsnivå blant Nordmenn er ikke spesielt høyt. Spør de som driver turist-steder i inn og utland.
Støyende og dum med masse penger.
Neida, nordmenn er mennesker de og, men i motsetning til i andre land så har nordmenn en enorm tillit til statsmakten og dennes representanter. Vi hopper når vi får beskjed om det.
Selv lysten på litt ekstra dasspapir klarer vi å undertrykke når vi får beskjed om det.
Selv lysten på litt ekstra dasspapir klarer vi å undertrykke når vi får beskjed om det.
Vi har tillit til at myndighetene ikke lyver for oss og det er en stor fordel. Vi er nok ikke så pliktoppfyllende som feks japanere men vi er langt oppe. Leste et sted at i Japan fikk de inn nesten like mange retur flasker som i Norge selv om de ikke hadde pant. Det er imponerende.
Våre myndigheter er for dumme til å lyve - og det er ingen fordel, for de tror på sine egne verdensløgner og evner ikke å forstå hva som styrer fra FN og EU i pur velvillighet og aksept av det som er oss fremmed og burde holdt oss på alerten - aldri en kritisk tanke overfor maktsystemet i Globalismen - og nå klarer Erna kunststykket å gjøre landet vårt fattig, selv med et av verdens største pengefond tilgjengelig.
- men flaggsalget har økt med 20%. Og da snakker vi ikke om Sotahs pakistanske utgave.
Den nasjonale bevisstheten er på fremmarsj! 🤗🤗🤗
atnorhe
16.05.2020 kl 12:06
848
Og i en verden med millioner som ønsker seg et liv i et land med lite konflikter, får ingen komme inn i Japan☹️
Det må være hudfargen de ikke liker, for det finnes ingen andre grunner🤢
Det må være hudfargen de ikke liker, for det finnes ingen andre grunner🤢
Jeg vet at du foretrekker ledere som lyver. Du og jeg er litt ulike der.
Japser oppfattes ofte som rasister. Har selv opplevd japanese only på barer og restauranter i Japan og taxisjåfører som nekter å kjøre meg. Det har nok litt å gjøre med at de ikke ønsker å tape ansikt ved å bli tvunget til å snakke meget dårlig engelsk
Hei jabb/folkens:))
Og...fikk du ikke med deg myndighetenes eventyr da IS kvinnen med det antatt syke barnet som i dag løper frisk omkring ankom landet på rød løper, jabb - at du drar frem Japan blir nesten komisk - landet gir statsborgerskap til under 10 asylsvindlere og såkalte sårbare flyktninger pr. år selv om Hoire messer om berikelse og den nye oljen - og de lyver jo ikke...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...fikk du ikke med deg myndighetenes eventyr da IS kvinnen med det antatt syke barnet som i dag løper frisk omkring ankom landet på rød løper, jabb - at du drar frem Japan blir nesten komisk - landet gir statsborgerskap til under 10 asylsvindlere og såkalte sårbare flyktninger pr. år selv om Hoire messer om berikelse og den nye oljen - og de lyver jo ikke...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Så du er uenig i at japanere er pliktoppfyllende og gjør som myndighetene sier? Jeg nevnte ikke asylpolitikken med et ord. Vi snakket om tillit og pliktoffyllelse til myndighetenes ordrer. For meg er det feks et mysterium hvordan de kom seg så greit gjennom atomkraftulykken da de stengte ned alle atomkraftverk i landet på dagen men de er utrolig disiplinerte og rasjonerte strøm etter ordre fra myndighetene inntil ny kapasitet var klar, noe som også gikk utrolig kjapt.
Jeg skjønner heller ikke hva du mener som var et eventyr med IS kvinnen og det syke barnet. Folk som er syke blir ofte friske når de får behandling med mindre de har en uhelbredelig sykdom. Det er ingen grunn til å tvile på at han i utgangspunktet var syk.
Jeg skjønner heller ikke hva du mener som var et eventyr med IS kvinnen og det syke barnet. Folk som er syke blir ofte friske når de får behandling med mindre de har en uhelbredelig sykdom. Det er ingen grunn til å tvile på at han i utgangspunktet var syk.
Redigert 16.05.2020 kl 12:36
Og...hehehe - asylsnyltere og sårbare flyktninger med bar isse og helskjegg er rakettforskere og en økonomisk berikelse, barna var døds syk selv om UD folkens var forundret over aktivitetsnivået og energien under hjemreisen og månen er en gul ost, jabb - i de blindes verden er den enøyde konge...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...hehehe - asylsnyltere og sårbare flyktninger med bar isse og helskjegg er rakettforskere og en økonomisk berikelse, barna var døds syk selv om UD folkens var forundret over aktivitetsnivået og energien under hjemreisen og månen er en gul ost, jabb - i de blindes verden er den enøyde konge...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Nå juger Jabbe igjen - gutten BLE ikke frisk - han VAR frisk FØR de kom til Norge.
Og trekk ikke frem Japan - et land har lov til å avvise fremmede - hensynet våre vestlige politikere helt har glemt i sin omfavnelse av fremmede er hensynet til egen befolkning. Når skal noen ta hensyn til oss, og hvor mange av oss skal dø eller utsettes for vold før politikerne skal bry seg om egen befolkning?
Ernas regjering er en gjeng latterlige idioter - som fra Akershus militære festningsområder - danser flesket og viser sin elendige koordinasjonsevne:
Video-stuntet kommer kun et par dager etter at en økonomiforsker uttalte at «koronapandemien har kastet norsk økonomi ut i den verste økonomiske krisen siden 1930-tallet». NRK har spurt sine egne lesere hva de synes om dansevideoen. I statskanalens kommentarfelt på Facebook har det kommet over 500 svar.
– Flere tusen nordmenn har mistet jobben. Regjeringen har innført drakoniske regler der de har fratatt folk å reise fritt i sitt eget land. Samtidig tjener de fortsatt sine millioner, mens vi andre mister våre jobber og må stå i NAV-kø. Så gnir de det inn på denne måten ved å lage en fjasevideo for NRK? Hvor lenge skal folket godta at disse amøbene styret landet? Jeg koker av sinne, skriver en person på facebook.
Også tidligere sjef for Heimevernet, Tor Rune Raabye, reagerer negativt.
– Regjeringen spiller inn dansevideo med NRK. Jeg er muligens humørløs, men dette synes jeg er pinlig, smakløst, fordummende og fornærmende. Nasjonen har ikke beredskap, Forsvaret og Politiet forfaller, arbeidsledigheten er rekordhøy. Og så kommer dette….., skriver han på Twitter.
https://resett.no/2020/05/16/tidligere-heimevernet-sjef-ut-mot-solberg-regjeringens-dansevideo-fordummende/
Og trekk ikke frem Japan - et land har lov til å avvise fremmede - hensynet våre vestlige politikere helt har glemt i sin omfavnelse av fremmede er hensynet til egen befolkning. Når skal noen ta hensyn til oss, og hvor mange av oss skal dø eller utsettes for vold før politikerne skal bry seg om egen befolkning?
Ernas regjering er en gjeng latterlige idioter - som fra Akershus militære festningsområder - danser flesket og viser sin elendige koordinasjonsevne:
Video-stuntet kommer kun et par dager etter at en økonomiforsker uttalte at «koronapandemien har kastet norsk økonomi ut i den verste økonomiske krisen siden 1930-tallet». NRK har spurt sine egne lesere hva de synes om dansevideoen. I statskanalens kommentarfelt på Facebook har det kommet over 500 svar.
– Flere tusen nordmenn har mistet jobben. Regjeringen har innført drakoniske regler der de har fratatt folk å reise fritt i sitt eget land. Samtidig tjener de fortsatt sine millioner, mens vi andre mister våre jobber og må stå i NAV-kø. Så gnir de det inn på denne måten ved å lage en fjasevideo for NRK? Hvor lenge skal folket godta at disse amøbene styret landet? Jeg koker av sinne, skriver en person på facebook.
Også tidligere sjef for Heimevernet, Tor Rune Raabye, reagerer negativt.
– Regjeringen spiller inn dansevideo med NRK. Jeg er muligens humørløs, men dette synes jeg er pinlig, smakløst, fordummende og fornærmende. Nasjonen har ikke beredskap, Forsvaret og Politiet forfaller, arbeidsledigheten er rekordhøy. Og så kommer dette….., skriver han på Twitter.
https://resett.no/2020/05/16/tidligere-heimevernet-sjef-ut-mot-solberg-regjeringens-dansevideo-fordummende/
atnorhe
16.05.2020 kl 12:58
803
De burde åpne opp for Afrikansk og islamsk innvandring, og dermed vært et bedre og mer trivelig land?
Du ser ikke det åpenbare kulturkræsj dette ville bli.
En nasjon som er blitt bygget etter å ha fått atombomber i hodet, og ble en teknologisk supermakt skal nå slå seg sammen med khat-tyggende Somaliere og kjortelledde Pakistanere som skal ha fri hver fredag,og står på stedet hvil, men foretrekker kulturer som kan betale litt ekstra for at de skal nyte vestlige goder som passer dem?
Du ser ingen motsetninger her, bare fargerik idyll?
Er det rasisme å ville leve i fred med et folk som deler dine vaner og uvaner?
Noen ganger kan en få alvorlige indre skader av den Norske moraliserende pirkingen på alt som ikke er slik som «vi» ønsker.
Du ser ikke det åpenbare kulturkræsj dette ville bli.
En nasjon som er blitt bygget etter å ha fått atombomber i hodet, og ble en teknologisk supermakt skal nå slå seg sammen med khat-tyggende Somaliere og kjortelledde Pakistanere som skal ha fri hver fredag,og står på stedet hvil, men foretrekker kulturer som kan betale litt ekstra for at de skal nyte vestlige goder som passer dem?
Du ser ingen motsetninger her, bare fargerik idyll?
Er det rasisme å ville leve i fred med et folk som deler dine vaner og uvaner?
Noen ganger kan en få alvorlige indre skader av den Norske moraliserende pirkingen på alt som ikke er slik som «vi» ønsker.
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skifter topic. Vi diskuterte tillit pliktoppyllelse til myndigheter og jeg nevnte Japan. Er du uenig i dette?
Ser nå at både Atnorhe og Havfruen pløyde inn i samme sporet. Merkelig gjeng. Jeg nevnte ikke asylpolitikken til Japan med et ord.
En annen ting med Japan er at de rangerer langt nede på pressefrihet. Dette tror jeg skyldes at avisene føler seg forpliktet til å skrive det myndighetene sier. Slik er det heldigvis ikke i Norge.
Ser nå at både Atnorhe og Havfruen pløyde inn i samme sporet. Merkelig gjeng. Jeg nevnte ikke asylpolitikken til Japan med et ord.
En annen ting med Japan er at de rangerer langt nede på pressefrihet. Dette tror jeg skyldes at avisene føler seg forpliktet til å skrive det myndighetene sier. Slik er det heldigvis ikke i Norge.
Redigert 16.05.2020 kl 13:05
"Nå juger Jabbe igjen - gutten BLE ikke frisk - han VAR frisk FØR de kom til Norge."
Har jeg sagt at han ikke var frisk før han kom til Norge? Sannheten er at det vet jeg ikke. Ikke anklag meg for løgn. Ingen sprer mer løgn enn deg på dette forumet. Det jeg sa er at det er ingen grunn til å tvile på at han VAR syk før han fikk behandling.
Har jeg sagt at han ikke var frisk før han kom til Norge? Sannheten er at det vet jeg ikke. Ikke anklag meg for løgn. Ingen sprer mer løgn enn deg på dette forumet. Det jeg sa er at det er ingen grunn til å tvile på at han VAR syk før han fikk behandling.
Og...du har minne som en gullfisk, jabb - her er det du skrev og diskusjonen senere har gått på myndighetenes troverdighet - ZnageZz...
"Vi har tillit til at myndighetene ikke lyver for oss og det er en stor fordel. Vi er nok ikke så pliktoppfyllende som feks japanere men vi er langt oppe. Leste et sted at i Japan fikk de inn nesten like mange retur flasker som i Norge selv om de ikke hadde pant. Det er imponerende."
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...du har minne som en gullfisk, jabb - her er det du skrev og diskusjonen senere har gått på myndighetenes troverdighet - ZnageZz...
"Vi har tillit til at myndighetene ikke lyver for oss og det er en stor fordel. Vi er nok ikke så pliktoppfyllende som feks japanere men vi er langt oppe. Leste et sted at i Japan fikk de inn nesten like mange retur flasker som i Norge selv om de ikke hadde pant. Det er imponerende."
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
"Regjeringen har innført drakoniske regler der de har fratatt folk å reise fritt i sitt eget land."
Nå laget du din egen topic i forrige uke der du anklaget Erna for å ville myrde eldre folk fordi de lettet på noen av reglene før 17 mai, som å åpne skoler.
Lenger oppe på topicen syntes du det var stor stas å se så mange på utesteder i disse dager.
Du kan iallefall ikke beskyldes for å være konsekvent eller tror du det kun er i skolene det foregår smitte?
Nå laget du din egen topic i forrige uke der du anklaget Erna for å ville myrde eldre folk fordi de lettet på noen av reglene før 17 mai, som å åpne skoler.
Lenger oppe på topicen syntes du det var stor stas å se så mange på utesteder i disse dager.
Du kan iallefall ikke beskyldes for å være konsekvent eller tror du det kun er i skolene det foregår smitte?
Hvilket flagg, er d snakk om zven? Spør for en kompis vettu. 😄
Sitatet er helt korrekt og som du ser så handlet det ingenting om innvandring. Vi diskuterte tillit og jeg trakk frem Japan. Hvem som har minne som en gullfisk kan nok derfor diskuteres.
Og...troverdighet og tillit gjelder i alle sammenhenger, jabb - ikke minst innen innvandring som vi vet har stor betydning for alle deler av samfunnsutviklingen, som helse, kriminalitet, fremtidig velferd, arbeidsdeltakelse+++++ - ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...troverdighet og tillit gjelder i alle sammenhenger, jabb - ikke minst innen innvandring som vi vet har stor betydning for alle deler av samfunnsutviklingen, som helse, kriminalitet, fremtidig velferd, arbeidsdeltakelse+++++ - ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Redigert 16.05.2020 kl 13:46
På tide Jabbe legger vekk affekten og ser hva du skriver: "i forrige uke der du anklaget Erna for å ville myrde eldre folk"
Forsøk å ta det litt rolig nå og se hva du faktisk sier... 🤣😂
Forsøk å ta det litt rolig nå og se hva du faktisk sier... 🤣😂
Gått helt i svart for`n anders nå. Men enda har han ikke kommet drassende med DT. Men det kommer vel.....😋
Nå handler ikke dette hva du mener pm politiske saker men om et ubestridelig faktum. Det er stor tillit og pliktoppfyllende adferd i Norge og det samme er det i Japan.
Dette skrev du:
"Onde Gærna vil at flest mulig over 50 skal dø - det er i tråd med FNs bærekraftmål - som flere og flere i hennes regjering bærer merke om!"
https://finansavisen.no/forum/thread/99540/view/2004822?legacy=0
Du anklaget altså Erna for å åpne skolene fordi hun ønsket at flest mulig eldre skal dø.
"Onde Gærna vil at flest mulig over 50 skal dø - det er i tråd med FNs bærekraftmål - som flere og flere i hennes regjering bærer merke om!"
https://finansavisen.no/forum/thread/99540/view/2004822?legacy=0
Du anklaget altså Erna for å åpne skolene fordi hun ønsket at flest mulig eldre skal dø.
Tror du fremdeles jeg er den dyktige journalisten Anders Magnus? Forøvrig fortsetter besettelsen din om at jeg må skrive om Trump på alle topicer jeg deltar på.
Var påstanden om det har gått i svart på meg basert på det jeg skrev om at Havfruen påstod at Erna ønsket eldre folk til livs ved å åpne skolene? Tenker det dumme fliret ditt forsvant når jeg linket til hennes påstand.
Var påstanden om det har gått i svart på meg basert på det jeg skrev om at Havfruen påstod at Erna ønsket eldre folk til livs ved å åpne skolene? Tenker det dumme fliret ditt forsvant når jeg linket til hennes påstand.
Og...du lider av kverrulant paranoia, jabb - her er det du skrev "Vi har tillit til at myndighetene ikke lyver for oss og det er en stor fordel." - eksemplene på at Hoire og arabermedløperne gang på gang har servert løgner som undergraver deres tillit er dokumentert - dermed har du nok en gang dummet deg ut - ferdig znakka...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...du lider av kverrulant paranoia, jabb - her er det du skrev "Vi har tillit til at myndighetene ikke lyver for oss og det er en stor fordel." - eksemplene på at Hoire og arabermedløperne gang på gang har servert løgner som undergraver deres tillit er dokumentert - dermed har du nok en gang dummet deg ut - ferdig znakka...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Du skjønner faktisk ikke hva tillit betyr? Om du mener at regjeringen har løyet oss huden full er irrelevant. Faktum er at det er stor tillit i Norge i forhold til andre land. Dette vil selvsagt reduseres om politikere blir tatt i grove løgner, korrupsjon etc. Status per i dag er imidlertid høy tillit.
convert
16.05.2020 kl 16:21
528
Det er ikke så lett å skjønne hva du mener her. Husker kun at sotet uttrykte ubehag og vemmelse ved å bruke det norske flagget, fordi noen han var uenige med, også brukte det. I morgen og mange andre dager skal vi sørge for at sotet og slenget skal føle masse ubehag og vemmelse. Gratulerer med morgendagen.
"Tenke det, ville det, men gjøre det, nei, det skjønner jeg ikke." - visdomsord av Henrik Ibsen.
Du blir ikke morder av å ønske noen død, Jabbe!
Gærna stilte som omsorgsfull landsmoder ved de to første dødsfallene, men straks hun skjønte at det bare var unyttige gamlinger som døde av det, ble det slutt på medfølelsen. Å åpne skolene uken før 17. mai slik at vi kanskje mister kontrollen på smittespredningen, er ren hazard med oldeforeldrenes liv og kanskje med besteforeldrenes også hvis de er over 60, og for alle som har kreftsyke eller annen alvorlig sykdom blant familiemedlemmene.
Du blir ikke morder av å ønske noen død, Jabbe!
Gærna stilte som omsorgsfull landsmoder ved de to første dødsfallene, men straks hun skjønte at det bare var unyttige gamlinger som døde av det, ble det slutt på medfølelsen. Å åpne skolene uken før 17. mai slik at vi kanskje mister kontrollen på smittespredningen, er ren hazard med oldeforeldrenes liv og kanskje med besteforeldrenes også hvis de er over 60, og for alle som har kreftsyke eller annen alvorlig sykdom blant familiemedlemmene.
Og...faktum her er at du roter og rører big time, jabb - at du mener det vi mener er irrelevant er enda mer irrelevant - ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...faktum her er at du roter og rører big time, jabb - at du mener det vi mener er irrelevant er enda mer irrelevant - ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
"at du mener det vi mener er irrelevant er enda mer irrelevant"
Hva et individult menneske mener har liten betyding når jeg snakker om landet under ett. Tilliten til spesielt politikere har dog vært fallende de senere år men har en følelse av at folk flest har hatt stor tillit til politikernes tiltak i denne krisen. Vi begynte jo diskusjonen ved å snakke om rasjonering og det varte vel bare en dag.
Hva et individult menneske mener har liten betyding når jeg snakker om landet under ett. Tilliten til spesielt politikere har dog vært fallende de senere år men har en følelse av at folk flest har hatt stor tillit til politikernes tiltak i denne krisen. Vi begynte jo diskusjonen ved å snakke om rasjonering og det varte vel bare en dag.
Det er ikke så lett å skjønne at du ikke skjønner hva jeg mener.
Nordmenn på tillitstoppen i Europa
https://www.ssb.no/kultur-og-fritid/artikler-og-publikasjoner/nordmenn-pa-tillitstoppen-i-europa
Nordmenn på tillitstoppen i Europa
https://www.ssb.no/kultur-og-fritid/artikler-og-publikasjoner/nordmenn-pa-tillitstoppen-i-europa
-
«
- 1
- 2 »