LIFE-Klargjøring til Rally som kommer neste uke

Tysla
LIFE 21.05.2020 kl 19:19 11206

Nyhetene om Covid19 testene skulle komme I midten av mai. Vi er forbi med noen dager. Jeg ville anta at disse nyhetene kommer neste uke samtidig med noen store ordre. Digital diagnostics som lager disse testene virker som ett seriøst og nytt selskap.

Det er faktisk mulig at det kommer andre nyheter først men da fra life sin primære inntektskilde.

Når vi vet at slike tester koster ca 2000 kr så er det trolig en fin fortjeneste for life. De eier dog kun 25% av digital diagnostics. Tror vi kan vente ett rally til ca 9 kr til uken
Redigert 21.01.2021 kl 03:07 Du må logge inn for å svare
mentira
09.03.2023 kl 14:03 2634

Mentira weekend.
Dette innlegget kommer en dag tidligere, da jeg ble opprinnelig lei meg da jeg så Betonghue og Gullhaugen kommenterte mitt innlegg på lørdag ettermiddag/Kveld. Det er skrevet i runer at på lørdag skal man ikke skrive på finansavisen, da skal det kun drikkes champagne og spises cabaret.

Fra Gullhaugen savner jeg fremdeles en definisjon på hva som er frie aksjer, og hvorfor markedet oversvømmes av nye aksjer dag etter dag.
Så håper jeg også på en definisjon på hva som var en viktig uke for Lifecare.
For aksjonærene har det jo vært trist.

Hvis du oppdaterer din siste liste, så kan vi jo se hvilken stor bjellesau som har kommet inn??

En analytiker i Nordnet sa denne uken at han holder seg vekke fra Zoombie aksjer, lifecare går inn under den kategorien.

Jeg må harselere litt med Betonghue denne uken også, jeg har aldri forstått hvordan han valgt nicket. Mens jeg prater om nicket, så har jeg faktisk en god nyhet å fortelle betonghue. han er nummer 1. Best av alle. Hegnar online sier at det er over 55000 forskjellige nick, og Betonghuet troner øverst på denne lista. Det er godt gjort. Han er den eneste av alle nick som kun har kommentert ET SELSKAP, og det er lifecare. Det underbygger det jeg tidligere har sagt, betong er solid og her kommer verken lyd, kunnskap inn. Han er alene inne i sin betong.

Så nevnte han krystallkula. Den er jo glimrende å ha. Der Mentira ser fremover, ser de fleste andre bakover. Siste nytt fra krystall kula er denne samtalen.

ring ring Lacal og Teigland eiendom, Joacim her. Vi trenger nå 15-25 millioner kr til, vil dere være med. Kursen settes lavt siden vi bommet forrige gang. Både teigland og lacal sier ja, blir med videre med nye friske penger.

Hva betyr den krystall kula for markedsutviklingen?

Jo, når det er investorer som står klare med ca 30 millioner å bruke nå i mai/juni, da vil de ikke kjøpe aksjer høyt i dag over børs. Så enkelt er det.

Man må bruke alle sanser som er tilgjengelige. Nå har jeg forklart at Betonghue og Gullhaugen verken hører eller ser, men plutselig dukker det opp et nytt nick. VIC20. han bruker andre sanser. Han lukter seg frem til gode kjøp. Jeg ler meg skakk. For et persongalleri av aksjonærer. da mangler vi bare en som vil bruke smaken som instrument for å rettferdigjøre kjøp av Life aksjer.

Smaken bruker jeg kun til å fordøye champagne og cabaret og ønsker derfor alle en virkelig god Mentiralife helg
VIC20
10.03.2023 kl 09:13 2411

Begynte å kjøpe på 2,225 i dag, neste post på 2,12. Deretter kjører vi 2,00 og øker volumet. Give it to me 😄
hvaskjera
10.03.2023 kl 09:39 2358

Lifecare hadde sine første tester tilbake i 2003! Den gang ble "hestesensoren" betegnet som en suksess! Senere har diverse Styrer og investorer utviklet selskapets produkt i samme retning og derav også patenter. Siden 2017 etter introduksjon på Børs har informasjons strategien my blitt preget av behovet for en strategi for å opprettholde aksjekursen! At man rotet seg bort i skandalen i Tyskland og senere diverse meldinger som omfatter samarbeidspartnere synes spekulativt. Et JV for å starte produksjon av Sensoren er prematurt all den tid man ikke har 100% klart for seg hva man skal produsere. Skulle derimot tro at denne type produksjon har mange underleverandører!!For flere år siden har man kommunisert at man jobber med CE godkjenning, nå er fokuset ISO godkjenninger? Skal bli spennende å se om teknologien kommer til selskapet eller bare skyves foran seg?
X-43 scramjet
10.03.2023 kl 09:43 2346

Tatt Lifecare på 2.33, nærmer seg nyheter medisinsk gjennombrudd. Mange som ønsker at Lifecare skal lykkes med glukose sensoren
Betonghue
10.03.2023 kl 13:34 2231

I sin sofa fra IKEA har den lettere forstyrrede Mentis forsøkt å dytte krystallkula opp der sola aldri skinner, for å være kvitt den for godt. Fungerer? Mulig. Vi, med vettet i behold, koser oss med indrefilet og en lun burgunder i helgen ...!
Betonghue
10.03.2023 kl 14:51 2163

Google "Mentira" og sjekk ut hva idioten har valgt ......
VIC20
10.03.2023 kl 16:29 2091

Fikk kjøpt en del ja 😄
X-43 scramjet
13.03.2023 kl 13:53 1747

Lysglimt på en rød børs, Life opp 12%