Årsmelding 18.06

AB20
SOFTOX 16.06.2020 kl 09:46 25646

Årsmeldingen kommer nå på torsdag og vi kan forvente en del informasjon/guiding hvordan selskapet ser også på dagens situasjon. Svært spennende uke! Blir det ny ATH innen utgangen av torsdag?
Redigert 21.01.2021 kl 07:49 Du må logge inn for å svare
Elcheffe
20.06.2020 kl 02:19 1662

For det første; Bra dette ikke er en norskeksamen og at jeg blir gitt karakter. Beklager hvis du måtte lene deg litt mer inn i skjermen for å lese innlegget.

Ellers; Man skal ikke lytte ukritisk til hva folk påstår her inne som man ikke kjenner og man bruker egne penger som risiko? No shit, smarten

Chartet er et fint verktøy, men de som har satt seg inn i caset vet at GF og Q1 er rett rundt hjørnet. Noe verken chartet du benytter deg av, eller du selv vet da du ikke har satt deg godt inn i caset.

Syns det blir litt tafatt å lese en med erfaring prate så mye om hamstere, menighet og at SoftOx er dønn avhengig av corona for å oppnå suksess. Da får jeg et sterkt inntrykk av at du ikke vet godt nok hva fremtidsplanene til selskapet er og mye av det du kommer blir en form for trolling. Noe jeg forsåvidt tror du liker å gjøre, får litt Esten O. Sæter vibber av å lese innleggene dine.

Sett deg mer inn i caset før du skal uttale deg om hvordan selskapet vil gjøre det i fremtiden.

Mvh ElCheffers
Redigert 21.01.2021 kl 07:49 Du må logge inn for å svare
Pølsmannen
21.06.2020 kl 01:23 1357

Hammers er nok meget godt kjent med SoftOx han, sikkert en luring med charts og plukker opp de som ryker på stoploss. Joda har tro på charts MEN når meldinger er rett rundt hjørne kan det bli surt. Selvfølgelig er det kjedelig å se mange andre muligheter gå men å tjene noen tusen her og kanskje tape noen tusen der og selvfølgelig kommer melding og løper etter og realiteten er faktum, hadde tjent mer på bare å ha sittet rolig. Løpt i flere år å blitt sliten, nå sittes det fredelig å rolig langsiktig.
Redigert 21.01.2021 kl 07:49 Du må logge inn for å svare