En gavepakke !

Slettet bruker
SOFTOX 03.07.2020 kl 01:17 7296

ROPER VARSKU : Miljødirektoratet har funnet sju tilfeller av desinfeksjonsmidler som ikke holder hva de lover

Desinfeksjonsmiddel har de siste månedene blitt noe alle nordmenn har fått et nærere forhold til. På grunn av hygienekravene under coronakrisen har salget av sprayer og kremer skutt i været.

De har sågar blitt vanlig i husholdningen, veska, jakkelomma - og til og med på bord og stativ rundt omkring i butikkene.

Nå melder imidlertid Miljødirektoratet at flere desinfeksjonsmidler solgt under corona-krisen ikke har dokumentert beskyttelse mot corona. Noen av midlene er faktisk ulovlige å selge, skriver direktoratet i en pressemelding.

- Vi har pålagt virksomhetene å stanse salg av ulovlige produkter. De vil få en tvangsmulkt dersom de ikke retter opp, sier seksjonsleder Mathieu Veulemans i Miljødirektoratet.

Følgende produkter ble pålagt stanset:

Oxyl Pro: Godkjent som overflatedesinfeksjonsmidler, men ikke som hånddesinfeksjon.
De Clean: Mangler godkjenning etter biocidregelverket.
Kobberhansker og kobberkluten: Bruker dikobberoksid, godkjent som grohemmende, men ikke som overfaltedesinfeksjonsmiddel.





https://www.dinside.no/reise/roper-varsku/72629105
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.07.2020 kl 01:32 6158


Statens legemiddelverk i Norge har godkjent SoftOx sine nye produkter for overflatedesinfeksjon

Følgende produkter til overflatedesinfeksjon er nå godkjent av Statens legemiddelverk:

• EffectDes Overflatedesinfeksjon – Virucidal
• SafeDes Overflatedesinfeksjon – Virucidal
• VESO Overflatedesinfeksjon – Virucidal

Produktene er godkjent for teknisk bruk i helse- og sykepleie.
https://newsweb.oslobors.no/message/500349

Fullstendig rapport med bekreftende tester fra Institute for Hygiene and Microbiology, Dr. Brill + Dr. Steinmann konkluderer med at SoftOx har effekt på Koronavirus, og alle andre typer virus.

Dette betyr at det er effektivt på både nakne og kappekledde virus - inkludert Adenovirus, Poliovirus og Norovirus - i henhold til testene i EN 14476: 2013 + A2: 2019.

Etter vellykkede tester med de tre ovennevnte såkalte nakne virus, er testproduktet også effektivt mot de såkalte blodbårne virus inkludert HBV, HCV og HIV så vel som mot medlemmer av andre virusfamilier som Ortomyxoviridae (inklusiv alle influensavirus i menneske og dyr som H5N1 og H1N1), Coronaviridae (som MERS-CoV, SARS-CoV-1 og SARS-CoV-2) og Filoviridae (inklusiv Ebolavirus)

For å lese hele rapporten se vår hjemmeside www-soft-ox.com.

Med basis i disse resultatene, vil SoftOx kunne sette en ny standard for hånddesinfeksjon.
En viktig presisering er at SoftOx nå har bekreftet effekt på alle typer virus, bakterier og sopp.
«Disse resultater kombinert med vår unike hudvennlighet gjør oss trygge på at SoftOx vil tilføre et nytt og viktig produkt innen segmentet for hånddesinfeksjon i Europa.» Sier Adm Dir Geir Almås, i SoftOx Solutions AS.

I følge MedValue+, Radbound University Medical Center og Excite International’s Expert Panel vil sykehusene kunne redusere sine kostnader til smittevern med USD 1.080 per ansatt ved å bytte til SoftOx sin teknologi. Det er anslått at det arbeider 8,8 millioner helsearbeidere i Europa med forbruk på ca 200 millioner liter hånddesinfeksjon pr år.
https://newsweb.oslobors.no/message/500719
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Fevang
03.07.2020 kl 01:39 6132

Dette er fra 2.april - så det har nok markedet fått med seg.

Hvorfor lime inn det på flere tråder???
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.07.2020 kl 01:52 6070

Du virker bekymret over gårdagens nyhetsoppslag, noen spesiell grunn til det ? Dokumentasjon på godkjenning og beskrivelse av selskapets unike produkt må selvsagt vedlegges, det er jo ikke sikkert at alle er stamgjester her inne.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.07.2020 kl 11:56 5541

SoftOx har mottatt en bevilgning på USD 2 millioner fra amerikanske myndigheter
SoftOx har mottatt et brev fra amerikanske myndigheter der SoftOx informeres om at selskapet har mottatt en potensiell finansiering i form av en «award» på to millioner dollar til utvikling av SoftOx Biofilm Eradicator. Den økonomiske støtten er avhengig av en tilfredsstillende «due diligence» gjennomgang av prosjektfinansieringsplanen. Ytterligere informasjon vil følge når due diligence gjennomgangen er fullført og avtalen er endelig signert.






https://newsweb.oslobors.no/message/508907
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
03.07.2020 kl 12:02 5848

Er det slutt på å få minst mulig nå?
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
bj111
03.07.2020 kl 12:42 5731

Tvilsomt ettersom inntektene ligger for langt frem i tid for mange.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Pølsmannen
03.07.2020 kl 15:10 5526

Var innom ett apotek1 i dag og ga egentlig min frustrasjon over pappirtapet gå utover de som jobbet der da jeg så Oxyl pro stående i hylla. Ga beskjed om at det der hadde de ikke lov å selge og de fjernet det raskt etterpå.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.07.2020 kl 15:18 5511

Det blir kostbart for de som ikke fjerner det, det blir nok større fokus på dette fremover, og det er jo helt ok.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
KalleAnka123
03.07.2020 kl 16:00 5403

Synes det er deilig uten all den haussingen og synsingen som har vært i det siste. Har vært rene apejungelen der den ene apen etter andre apen brøler høyest mulig. Gi det tid pølsemannen, så kommer vi godt i pluss igjen. Med denne gjengen som hopper rundt, så vil de ikke tjene stort i aksjemarkedet. De som sitter langsiktig, er de som kommer best på den andre siden. Leit at jeg kunne hatt et relativt lavere snitt, men sånn går nu dagen. Vedder på at mange har tatt et saftig tap, men det får bare være. Jeg sitter rolig i båten, som har vært planen siden dag 1.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Pølsmannen
03.07.2020 kl 16:18 5333

Er i solid pluss enda da jeg var inne tidlig men langt fra morro å se flere hundre k bare forsvinne pga en nisse som formulerer seg og skaper tvil.
Langt værre er det for de som faktisk har tap, de burde komme med flere innside kjøp nå bare for å markere at kursen er lav å vise at de har tro på høyere kurs.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
KalleAnka123
03.07.2020 kl 16:23 5304

Ledelsen må bli bedre på kommunikasjon til aksjonærene. Meldingen om kapasitetsøkning til 75 000 flasker grunnet økt etterspørsel var kommunisert veldig dårlig. Man regnet med at de solgte såpass mye at de måtte øke pga dette. Viste seg at det bare var økt etterspørsel etter ulike størrelser og at de økte pga dette. Håper selskapet ser nå at det er viktig å melde riktig til markedet. Selskapet må være flinkere på å uttrykke seg selv slik at det ikke blir så mye synsing rundt børsmeldinger/uttalelser fra CEO.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
He1234
03.07.2020 kl 16:29 5276

"Er i solid pluss enda da jeg var inne tidlig men langt fra morro å se flere hundre k bare forsvinne pga en nisse som formulerer seg og skaper tvil."

Var da voldsomt..
Du og resten av aksjonærene i softox er minst like mye skyld i dette.
Dere har tolket det slik at utvidet produksjonskapasitet fra 5000 flasker til opptil (merk: opptil) 45 000 flasker vil si at de selger nærmere 45 000 flasker hver dag.
I børsmeldingen står det også: "I tillegg arbeider selskapet med ytterligere en parallell linje for å svare på økt etterspørsel."
MEN.. Det står ingenting om tidsaspektet her. Altså det mange ikke forstår er at det tar tid å etablere et produkt i markedet. Få gode langsiktige avtaler osv. Det er ikke gjort på et par måneder. Her må aksjonærene ta sin del av skylden, når de så for seg tall som er helt urealistiske på kort sikt.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
gms025
03.07.2020 kl 16:43 5226

Det som har vært litt dårlig kommunisert er at 5000 båndet er kun til 150ml og småflasker og 45000 båndet har vært forbeholdt store volumflasker. Og at det ytterligere nye båndet skal være til småflasker for det er det som trengs større kapasitet på... Selvsagt kan en Ikke bare begynne å selge ut store flasker i stort kvanta fordi det tar tid å etablere seg hos grossistar og lignende og de tar bare inn nye produkter 2gonger i året. Men når meldingen kommer at de salgsavtaler er i boks, kommer nok kursen etter. Forhåpentlegvis vil Helse sørøst også like produktet som de nå prøver men med alt annet så tar ting tid. Når det gjelder Almås sin presentasjon synes jeg den var oppklare de på mange punkter. Kanskje burde de ta inn spørsmål fra lytterene på forhånd slik at Almås kan være litt mer forberedt på sine svar. Her ble det litt skivebom men interessant det òg i så måte. Synd vi Ikke får vite hvem amerikanar som vil donere 20millioner kr til Softox... Noen som er interessert i et oppkjøp? Jeg tror Trump vet om dette jeg. Almås turte Ikke si/visste ikkje om det. Hehe.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
bj111
03.07.2020 kl 16:48 5209

Liten tro på innsidekjøp. har faktisk mer tro på det motsatte dessverre. Kan jo håpe at grunnen til at Almås gikk ut med den meldingen i dag er at haner genuint opptatt av å bygge verdier for aksjonærene og ikke bare for at hans bror er sinna.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
KalleAnka123
03.07.2020 kl 16:52 5192

Jeg synes litt synd på Almås. I hans hode har selskapet fått til så utrolig mye de siste månedene. Og det stemmer. Selskapet har fått til utrolig mye. Bare synd at markedet bestående av risikoperverse og lykkejegere feiltolket meldingene som selskapet la ut, men veldig forståelig. Gjorde det samme selv, men burde vært mer realistisk. Glad for at mange av spørsmålene ihvertfall har blitt svart på. Nå er det bare å nyte sommeren og glede seg til høsten. Føler at Softox burde være en relativ trygg havn til høsten, når krakket kommer.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
HP17
03.07.2020 kl 16:56 5173

Det er nok bare å gratulere alle som denne uken fikk kjøpt på 50 tallet, meg selv inkludert. Fallet fra kr 97 (intrade mandag) ned til lavt på 50 tallet var en klar overreaksjon etter Q1 og guiding Q2. Det viser også dagen i dag.

Nå er gulvet etablert og sementert igjen på 60 tallet (uansett hvor mange tråder Hammers åpner og hvor mye han ønsker å få kjøpt på 40 tallet) og SoftOx er nok snarlig tilbake på 70-80 tallet. En 100% killer på ALLE virus (inkluder korona) kommer til å fylle opp igjen lommene til alle aksjonærer. Denne uken har vært en gedigen gavepakke i så måte.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.07.2020 kl 17:24 5087

Statlige og kommunale institusjoner er generelt konservative. Tror ikke på så mye handel der dessverre. Og det kommer stadig nye konkurrenter. Aksjen er overpriset ser en det med nøytrale øyne
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Hefner
03.07.2020 kl 17:45 5037

Caset er fullstendig annerledes enn hva som var konsensus for bare en uke siden. Å benekte dette er å være blind. Melding fra CEO var ryddig og oppklarende, men bekrefter nettopp dette helt tydelig. Strategien og selskapet er noe helt annet enn hva folk her trodde for en uke siden.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Jarken
03.07.2020 kl 17:53 5005

«Gitt at vi lykkes med dette, vil softox begynne å installere dispensere ved siden av andre alkoholbaserte desinfeksjonsmidler hos de norske helseforetakene neste år»

Det ble litt klarere bilde for meg hvertfall. De har ikke tenkt å utkonkurrere alkoholholdige midler, men komplementere tilbudet for de som har eksem etc.
De har statistikk på at helseforetakene vil spare på dette i det lange løp.

Sykepleiere klager allerede. Barn har ødelagte hender. Kan alkoholholdig desinfeksjon brukes på fly? I fengsel?

Jeg tror det er plass til et alternativt produkt. Samme som cøliakere får glutenfrie produkt, allergikere kan bruke allergivennlige vaskemidler osv.

Helse sør-øst har vist sin interesse.
Tiden vil vise om de får det til :)

PS. Det er ikke påvist resistens hos bakterier (alkohol har)
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Hefner
03.07.2020 kl 17:57 4993

Ja, produktet blir alternativt til det som er standarden. Dette markedet blir da naturligvis langt mindre enn det totale markedet for hånddesinfeksjon.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Jarken
03.07.2020 kl 18:05 4968

Utvilsomt.

Er det noe som skulle tilsi at de ikke får godkjenning til EU?
Har corona forandret forbruksvaner hva angår hånddesinfeksjon? Overflatedesinfeksjon?
Finnes det konkurrenter i utlandet som tilbyr samme løsning som softox?
Er dette et produkt som uten corona kunne fått innpass i helsetjenesten - den samme helsetjenesten som før corona brukte enorme mengder hånddesinfeksjon? Eksem fantes før corona.

Finn svar på disse spørsmålene og reflekter over om dette kan finansiere videre utvikling av sårbehandling hos dyr og mennesker.

Er det forresten marked for antibiotikafri sårbehandling?
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Hefner
03.07.2020 kl 18:14 4942

Prøver å svare kronologisk:

Nei, men regulatoriske prosesser er vanskelig å predikere og innebærer alltid risiko.

Klart økning av etterspørsel etter all desinfeksjon etter Corona. Her har produsentene sett at de kan tjene mye penger og skalert opp produksjonen helt enormt for å møte etterspørselen, som gjør at «super-profitten» ikke er der lengre.

Ja, finnes konkurrenter med samme virkestoffer (hypoklorsyre) med godkjenning i utlandet. Riktignok ikke den nøyaktig samme sammensetningen og fremgangsmåten. Skulle dette bli et attraktivt marked vil det bli ytterligere aktører i markedet.

Antar det, men det offentlige kjøper via anbud hvor pris er den ene faktoren som vektlegges høyest. Da er det ikke lurt å være kompromissløs på pris.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
bj111
03.07.2020 kl 18:20 4919

Softox har gått fra å være en kortsiktig investering der folk skulle tjene kjappe penger til en litt mer langsiktig investering så spørs om du ikke må vente litt med 70, 80, 90 osv. Tenker nærmere Jul men det er ikke lang horisont i aksjer så mulig det er hva du mener med snarlig.

Det samme gjelder forøvrig Geir Almås om han skal selge aksjene sine til en god pris.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Jarken
03.07.2020 kl 18:49 4843

Det er vanskelig å predikere når EU-godkjenningen kommer, men har du argumenter for at det ikke skal komme i hele tatt?

Mange har sett sitt snitt i å tilby desinfeksjonsmiddel, men om du ser på fhi.no sitt innlegg fra i går ser du at det ikke bare er å brenne sprit og selge på flaske og tro at alt er i orden. Softox har alt i orden.

Konkurrenter med samme virkestoff. Kan du gi meg ett eksempel på et land hvor helsevesen bruker annet enn alkohol i hånddesinfeksjon? Om det blir et attraktivt marked går jeg ut ifra at de må igjennom samme prosess som softox - godkjenninger, testing etc. Jeg tipper det tar lengre tid for en evt konkurrent å få til alt dette og få det ut på markedet før EU-godkjenningen er komt.

Anbud. Det er helt riktig, de er knallharde på pris i helsevesen og offentlig sektor forøvrig. Derfor anbud. Men anbudsrunder innebærer jo at det er flere aktører som ønsker å selge inn produktet sitt, den billigste vinner. Hvem konkurrerer med softox dersom målet til softox IKKE er å utkonkurrere feks antibac? Om du leser innlegget mitt ovenfor ser det jo ut til at softox ønsker å komplementere alkoholholdig hånddesinfeksjon, ikke konkurrere det ut. Så, til en evt anbudsrunde; hvem ser du sammen med softox på startstreken?
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Hefner
03.07.2020 kl 20:29 4677

Jeg kjenner ikke hvordan EU sine regulatoriske prosesser rundt godkjenning av hånddesinfeksjon fungerer i teori eller praksis . Denne kunnskapen må man ha for å kunne vurdere om det finnes grunner til at den skal blir godkjent, eller ikke godkjent, samt sannsynligheten for de to utfallene.

Er selvsagt useriøse aktører i denne bransjen også, at du antyder at alkoholbaserte produkter er mindreverdig får være din oppfatning.

Tipper de aller fleste land bruker alkoholbasert pga pris. Du sier «Jeg tipper det tar lengre tid for en evt konkurrent å få til dette og få det ut på markedet før EU-godkjenningen er komt.» Det er ingen tippekonkurranse, og du sier her som sikkerhet at godkjenningen kommer. Dette gjennomsyrer all argumentasjon for selskapet.

Sier at SafeDes har et marked, men som i dag er veldig lite og som vanskelig kan rettferdiggjøre dagens prising. Som et supplerende produkt i markedet er det begrenset.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Jarken
03.07.2020 kl 20:51 4632

Her skal jeg tippe enda en gang - angående EU godkjenning.
Jeg tipper miljø og helsefare står høyt på listen. Så kan jeg minne deg på at safedes/antivir er verken miljøfarlig eller helseskadelig. Skal vi finne flere faktorer og tippe enda litt mer? Bidra gjerne.

Sa jeg at alkohol er mindreverdig? Jeg har sagt at det er noen ulemper alkohol har, som softox ikke har. Derfor tipper jeg at det er et marked for softox. Jeg er forresten litt nysgjerrig på hva slags kunnskap du har når det kommer til storforbruk av disse produktene. Jobber du i helsevesenet?

At tipping forekommer blant aksjonærer er ikke sjelden. Du kan jo ta en titt på andre tråder, om du klarer å finne noe annet en softox-tråder. Ellers må du gjerne komme med motargument mot tippinga jeg gjorde i forrige innlegg. Hvor lang tid tipper du det tar å planlegge, produsere, få godkjent, markedsført og solgt et nytt produkt? Mer enn 12 mnd? Mindre enn 12 mnd?

Softox sin EU-godkjenning KAN komme ila 12 mnd. Her har jeg heller aldri med mening ilagt noen garanti for at det kommer. Beklager om det ble forvirrende for deg.

«Som et supplerende produkt i markedet er det begrenset». Slike påstander gjennomsyrer forresten din argumentasjon. Hvordan vet du det? Tipping, eller er det 100% sikkert at markedet er begrenset?
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
HP17
03.07.2020 kl 21:22 4551

Og jeg tipper SoftOx gjør Comback på 70 tallet i løpet av den neste uken.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Hefner
03.07.2020 kl 21:57 4453

Angående EU-godkjenning så er det vanskelig å vite utfallet av kompliserte regulatoriske prosesser med to utfall.

Er enig med deg at det er et marked for SafeDes, pga særegne egenskaper, men også særegen pris. Jeg jobber ikke innen helsevesenet nå, men har gjort det tidligere, hvorfor er det relevant?

Umulig å vite. Mitt poeng. De store pharma-selskapene har ufattelige ressurser.

Går helt fint, bare en misforståelse.

Supplerende produkt siden de ikke konkurrerer direkte med alkoholbaserte produkter på pris. Ref det vi har diskutert over om ulike egenskaper og pris. Som første disruptive produkt skaper man sitt eget marked som starter fra ingenting, altså starter som et «begrenset markedet», uenig?

Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Jarken
03.07.2020 kl 22:32 4387

Enig i en del, uenig i noe.
Nå er det fredag kveld, pils og Netflix :)

God helg!
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Hefner
03.07.2020 kl 22:34 4382

Nyt kvelden!

God helg
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
HP17
06.07.2020 kl 08:26 3873

Tror dette blir en meget god uke for Softox. Kursen ble kjørt ned fra 97 til dagens kurs på rundt 63 på få dager og det er en overreaksjon. Så her kommer nok rekylen tilbake over kr 70 innen kort tid for Softox har gjort mange rette grep denne våren og etterspørselen etter et produkt med 100% killer på alle virus (inkludert korona) det er et produkt flere og flere kommer til å etterspørre og der er softox helt i verdenstoppen med sitt produkt.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
bålfreak
06.07.2020 kl 08:40 3792

Gud hjelpe meg så mye vås og inkompetent tullball som skrives her. Softox er et seriøst selskap med gode produkter. SafeDes har et stort marked og kan bli en bestselger all over.
Produktet Kan faktisk selges i alle salgskanaler som finnes. Her er det absolutt ingen begrensninger.
Det forsøkes å fremstille det som om dette er et nisjeprodukt. Det er jo bare vås og tull selvfølgelig.

Slutt med denne kritikken av Softox kommunikasjon til markedet. Det er ikke kommunikasjonen det er noe feil med, men mottakerne av den.
Les og lær og skaff dere mer kompetanse og lær dere forskjell på f.eks produksjonskapasitet og faktisk produksjon.

Makan........, er det mulig.....
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
bålfreak
06.07.2020 kl 08:41 3785

Gud hjelpe meg så mye vås og inkompetent tullball som skrives her. Softox er et seriøst selskap med gode produkter. SafeDes har et stort marked og kan bli en bestselger all over.
Produktet Kan faktisk selges i alle salgskanaler som finnes. Her er det absolutt ingen begrensninger.
Det forsøkes å fremstille det som om dette er et nisjeprodukt. Det er jo bare vås og tull selvfølgelig.

Slutt med denne kritikken av Softox kommunikasjon til markedet. Det er ikke kommunikasjonen det er noe feil med, men mottakerne av den.
Les og lær og skaff dere mer kompetanse og lær dere forskjell på f.eks produksjonskapasitet og faktisk produksjon.

Makan........, er det mulig.....
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.07.2020 kl 08:43 3774

Første kjøp av helsevesenet og potensielt 2m usd til Biofilm E kom helt i skyggen av litt dårligere salg en foventet de første ukene. Bare google Antivir eller Antibac by safedes. Produktet har enda ikke kommet for salg. Finner det feks ikke på et eneste nettapotek.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
06.07.2020 kl 08:46 3737

Det meste er mulig her,men nå er det dags for fete nyheter fremover som perler på snor🛒
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
bj111
06.07.2020 kl 16:07 3412

Det er noe galt med kommunikasjonen fra selskapet, det er det ingen tvil om. At Almås her komplett ubrukelig i å holde foredrag er det ingen tvil om. Han er forhåpentlig bedre på andre ting som gjør at driften av selskapet vil bli god men tillit fra markedet har han ikke. Det er såre enkelt å måle, se på aksjekursen.
Få satt den manen på et grunnkurs i Engelsk før han skal holde Q2 presentasjon eller hold det på Norsk.
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Hefner
06.07.2020 kl 16:22 3357

Hvorfor sender dere kursen ned?
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
06.07.2020 kl 17:08 3259

Det er nok mange som er engstelige og skuffet som gruser kursen for å skifte beite,når snur det?
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
StevenG
06.07.2020 kl 17:18 3215

Begynner å bli usikker nå.. Store verdier i minus - 40%.. 🤐. Hva skjer! Vurderer å ta tapet nå før det blir for stort
Redigert 20.01.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare